Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 3. september 2011

Janus EVERYWHERE :D

Har været inde og se Bora Bora :D Den er faktisk ret god :) Nogen af sange er bare lidt "ih" nogen gange med liiiidt for mange gentagelser men selve historien og budskabet om at selvom man ikke har den bedste fortid som f.eks. lommetyv kan man sagtens få et godt liv bare man tager chancer :D


Mia er ret irriteret over alt i sit liv og beslutter sig for at løbe hjemmefra. Hun møder Zack på gaden der viser sig at være lommetyv og hun bliver inviet i gruppen pga. hendes hurtighed. Gruppen bruger hver eneste krone fra deres kup på et hus de kan bo helt for sig selv men lederen Silia er ikke ærlig og vil helst bare forsvinde væk fra København sammen med Zack alene. Zack og Mia bliver forelskede men holder deres kærlighed skjult for gruppen men da Zack hører om Silias plan om at flygte til Bora Bora kun med ham får han nok og fortæller det videre til Mia. Silia ender med at tage pengene selv og Mia som den hurtigste i gruppen må følge efter hende.
Til slut bliver alle undtagen Zack fanget, sat for retten men bliver ikke sat i fængsel. De lander alle forskellige steder med jobs de kan lide og en dag opdager Mia Zack som gadekunstner og parret bliver genfornet igen :´) <3

Lille referat .... tror ikke at i vil se den men hvis i vil så kan jeg godt anbefalde det xD :P Hvis jeg var anmelder ville jeg i hvert fald give den 4 stjerner... måske 4,2 -4,5 men ikke mere xD Men nu skal jeg ikke sige for meget for jeg er rigtig dårlig til at anmelde :S xD
Filmen er meget kort... 1 time og 16 minutter :P Men den er fyldt ud med en god historie og en masse sange indimellem :P

Filmens hovedpersoner bliver spillet af Sara Boussina der også spiller med i tv-serien "Lærkevej" også Janus Dissing Rathke som er hovedrollen i "Drømmen" fem år tidligere :D (men det ved i jo snart godt xD :P)
Udover disse så opdagede jeg også at i en birolle spillede Rasmus Lind Rubin - drengen der også spiller Toke i Min bedste fjende :O :D. Det opdagede faktisk både mig og Nana xDDDD Også fordi at han ligesom sin tidligere rolle har en tryg følgesven i form af at dyr med xD - denne gang at marsvin :P

Rasmus Lind Rubin er ham med den røde cirkel udenom xDDDD

Mig og Nana fik også en snak om Janus bagefter :P Vi fandt også ud af at Janus er faktisk den eneste dreng jeg sådan rigtig har været vild med som er OVER 14 xDDD :P Og ja det er stort :P! Nana spurte også sådan ud i luften "gad vide hvor gammel han er" og det kunne jeg faktisk svare på oO - Han er 18 fordi i Drømmen var han 13 (det fandt jeg ud af ved at se dokumentar :P) og 13 + 5 år er 18 xDDD
Jeg regnede også ud at han må være omkring de 166-167 høj fordi i torsdags fortalte de i radioen at Sara var cirka 160 og ved at stirre alt for længe på de to hovedroller når de stod ved siden af hinanden så jeg at var nok omkring de 5-8 cm højere end hende xDDD Så han er stadig heller ikke særlig høj xDDD


Ej det er virkelig slemt med min besættelse af Janus for tiden :S Og det gjorde det ikke være at se Bora Bora :S xD Ja han er blevet ældre men han har stadig de samme søde udtryk som han havde i Drømmen :D, ja han har fået mørkere hår men det er smart og er blevet halvlangt og pænt :D, ja han har fået en mørkere stemme men den er stadig blid og rolig :D... alt i alt er jeg nok mere besat af Janus end før xDDDDD :P Og jeg indrømmer (døm mig ikke) at nok 52% ,hvis ikke mere, af grunden til jeg ville se filmen var fordi at Janus var med i den xDDDDDD :P

Janus som 13- årig i Drømmen :D


Janus i dag :D

Også mens vi ventede på at komme ned i biografen stod der to drenge foran os, og en pige med sine forældre bag mig. Der kørte et fjensyn over mit hoved med trailere og da vi kom til Bora Bora kom pigen bag med sin mening "Ej det er jo den film vi skal se! Ham der han er lækker, ikke ham der men, ja ham der, der, der"
Ja tak, det er jo samme person xDDD
Drengene kom også med deres mening, bare ikke om filmen :S xD
"Jeg håber ikke pigerne der skal ind og se den samme film som os" De kigger begge to på mig og Nana og jeg tænker bare kiiiiiig  væk og lad som iiiiiingenting xDD
Senere tilføjede den ene at han mente dem han havde set tidligere og havde sagt han kendte og udfra det kunne jeg regne ud det var ikke os han mente xDDD For vi havde ikke set dem før og jeg kender dem ikke ligefrem xD
Jeg troede ikke drengene skulle se Bora Bora men da billetmanden kom styrede de to drenge (der gik foran os) lige ind i sal 5 hvor filmen kørte :O Så ja... det skulle se Bora Bora xDDD
Vi satte lige tingene og gik på toilettet hvor jeg snakkede med Nana om hvor specielt og lidt trykkende det var at jeg (på det tidspukt) var de ældste af børnene i biograffen, Nana svarede med at jeg også var en barnlig sjæl .... og ja det kan ikke give hende alt andet end ret i xD Et godt eksempel er at jeg lige har købt TOY STORY xDDDD Og det er der ikke særlig mange 16-årige der gør :P
Da vi gik ind igen begyndte jeg at fjolle lidt med Nana... der var ikke nogen i nærheden på vores række xD Indtil der kom to piger på min alder oO Så blev jeg helt stille xD Så var det pludselig pinligt at fjolle xDDD

 Så JANUS DISSING RATHKE <3 jeg er besat af ham, ser nok alt for meget med ham, ja xD Jeg har faktisk lyst til også at se den platte film "Der var engang en dreng der fik en lillesøster med vinger" hvor han er hovedrollen - bare for at grine over underlig den er og studere Janus xDDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar