Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 27. september 2011

I drømmeverden xD

hahahah xD fuck nogle mærkelige drømme vi har haft i dag :S xD

Jeg drømte at jeg skulle til at se Tarsan på dvd... allerede der bliver den ret urealistisk for jeg har IKKE Tarsan på dvd :S xD Vi valgte engelsk tale og skulle trykke play men pludselig blev vi smidt i en bil og for at vi kunne se filmen skulle vi op på 120 km/t  oO xD Så vi kørte ud og kom til en racerbane hvor motorcykler og biler kørte om kap... men så var der også en blind mand der løb på vejen :O Lige så hurtigt som bilerne :S xD Men så var vi næsten oppe på 120 km/t da vækkeuret ringede >< Vågnede så op med bankende hjerte og lidt adrenelin i blodet fra drømmen :S Pokker tag dig vækkeur >:(!!! xD

Og Nana havde også drømt noget wierd xD Hun havde fucking drømt om Janus :O!!! SNYD! Men det var en handi drøm så på en måde misunder jeg hende ikke xD Han var gøgler ligesom i Bora Bora :P Havde samme sorte øje men en t-shirt hvor der stod "I love hello kitty" i rød også et hjerte under øjet oO xD Han skulle sætte piercinger på sig selv mens han lavede en salto og det gik.... liiiiidt forkert :S xD Den ene landede i kinden og den anden i hagen >< xD Så han gik derfra med BLOD OVER DET HELE :S xDDD



I dag skal vi have spansk, dansk og matematik... det skulle jeg lige kunne klare xD :P
Så i aften er der ridning i aftenklubben hvor jeg måske kan få en kort tur på Nokke drengen :D <3

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar