Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 11. september 2011

Held i lotto :D

Så Lotto i lørdags xD Ved ikke hvorfor men gad ikke at skifte så sad og så alle tallene blive råbt op ... Totaaal kedsomhed xDDD Der var faktisk en der vandt :O Tillykke til den heldige ludoman xDD :P

Aprospros lotto så er oddsene for at vinde ikke særlig store :/... Hvad var oddsne for at min far kunne hjælpe mig med DVEEDSFELMV? Måske 48-49% da den ikke er særlig omtalt :S Men jeg VANDT også Lotto :D Han fik det ordnet og trods den er af lidt dårligere kvallitet kan jeg sagtens bruge klippene nu :D Se selv her :D!!!


Også far havde også Julefrokosten :D WIN xD!!! Nu vil jeg bare gerne se selve filmene FØR jeg begynder på DissingRathke projektet xD

I går lavede jeg mine en del på min hjemmeside :P Har skrevet kommentarer i siden på alle siderne underne historier indtil videre og er i gang med at skrive ny information om de to sidste KYE videoer :) Er ikke så langt men langt nok på en dag xDDD

Var også i skoven og gå xD Kom op på cirka 10 km gang ... vi kom også forbi Egeskolen :O xD Men på vejen hjem igen begyndte min fod at pive :S Den gjorde ondt hele resten af vejen :/ Men gik heldigvis lidt over da vi var på vej hjem :)
Ude på tur så vi også en herre grinern mand der kunne sige den mææææærkeligste lyd xD Jeg kunne bare ikke tage ham seriøst :S Og da vi kom ham forbi ham stod to andre mennesker og sagde han kunne tale flydende arabisk :S Og han blev bare ved med at sige sin mærkelig lyd... hvis araberne kan forstå ham så er det ret godt gået siger jeg bare xDDD
Fik også set et agern indefra :P xD

I dag skal jeg så møde sent så har noget tid endnu :) xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar