Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 26. september 2011

Dejlig dyr :D

Var lige et smut på byggeren :D Det var dejligt lige at dufte til det liv igen :) Fik også hele historien af Anny og Camilla :O

Mig og Sara Hundahl skulle have Tyson, eller en af os skulle. Det blev så mig. Dette huskede jeg dog godt xD Men så skulle vi ud på marken og det var gået så godt i galop men så pludselig stak Tyson af og jeg mistede den ene stigbøjle :S Han løb lidt og senere lavede han to høje buk hvor jeg så faldt af, landte først på ryggen også daskede hovedet direkte ned i jorden >< Jeg kom op på ham i skridt igen men da jeg skulle strigle af var jeg helt væk og kunne ikke huske hvordan man striglede og var helt væk i dagene :S Så kom ambulancen og hentede mig og ... ja ellers var der ikke meget andet end det xD :P

Bluie var rigtig sød ved mig i dag :D Hun lod mig rører hende de mærkeligste steder og endda bruge hende som hovedpude da mit hoved svimlede :O! Det er nu man ved hvorfor man har det bedste dyr i hele verden :´) <3


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar