Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 8. september 2011

Ødelagte bukseben på grund af styltegang xDDD

Hahahaha xD Nu mangler vi kun et bogstav også er alle 28 bogstaver i alfabetet brugt: og det er y xDDD :P

I skolen havde Casper igen sin hat på :O xD Men det så jeg først i 3 time :P ... Den første var spansk men alle var helt flade og trætte xD Lærte om bestemt og ubestemt form for spansk substantiver (navneord) og lavede en opgave som handlede om disse :P Det gik meget godt udover vi (Mathilde og Mig) fik hjælp i 3. opgave... men den var altså sindsyg svær :S xD I dansk lavede vi videre på drivhuset og skulle lave skriveøvelser bagefter :) Jeg manglede kun et spørgsmål fra i går så jeg gik hurtigt i gang med skriveøvelserne xDDD :P I engelsk var Morten for første gang muggen :O!! Det første han gjorde i klassen var at skrive på tavlen: "Hold jeres fucking møgmobiler væk i denne time" også er standarten jo allerede sat :S xDDD Nå men vi lavede så opgaver til teksten (som jeg fik lov til at se med sammen med Casper for jeg havde glemt mit sæt xD) og skal gøre os klar til en debat i morgen xDDD Så efter skole tog jeg på bygger hvor Jonathan kom igen efter lang tid :D Vi (mig og Markus) besluttede os for vi ville gå på stylter... og det var min første gang så det tog mig lige noget komme igang med at gå og det første jeg gør er at falde direkte på knæene :S Mine ben rystede af helvede til under mig :S xD Jeg lærte dog hurtigt at holde balancen hvis jeg gik i et bestemt tempo :P Og det betød jeg gik FUCKING LANGSOMT xD Det blev til at vi gik igang med en fangeleg hvor jeg var og de andre skulles fanges... men de gemte sig oppe i tårnet :S Det er altså svært at komme derop på stylter men tog chancen lidt tid efter men det sveg helt vildt meget i mine knæ :S xD Også på et tidspunkt løb Jonathan op ad en bakke hvor jeg skulle følge efter men kunne ikke så gik på knæ op ad bakken :S xD Det var dog ikke disse der gav hul på knæet... næ det var da Markus løb ind over glatte fliser og ja småløb (med stylter på) efter og faldt :S xD Og det var herre svært at stille sig op igen selv med Markus' bedstefars hjælp :S xD Så var der hul på knæet og sår på det andet knæ så nu er jeg vist igen gået tilbage til de først 8-9 år hvor man faldt og slog knæene hele tiden og slog hul xDDDDD :P Kom så hjem til mor smed spansk og kørte samme med hende over og hentede Nana til batminton :) Så kørte vi over til farmor, fik mad derover og er så kommet hjem for cirka en time siden eller sådan :P xD



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar