Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 17. september 2011

Haaaaaaaaaappy xD

Jeg er så glad i dag :D Det er helt vildt! xD Jeg er blevet helt vildt glad indenfor de sidste 78 minutter og hvorfor fortæller jeg lige om lidt :P Man godt sige at "Jeg har få't' min medicin" Hahahahahahahah xD

På byggeren red jeg Pride, mens min mor malede ridebanen xD Tysse blev redet af Nikita også var det Natali og Sara bagefter xD Det gik godt nok i vores små "trav-galop" overgange xD Til sidst sagde Anny at jeg overhovedet ikke gjorde springmund :O xD HAahhaahahah! xD
Jeg var også lidt ridelære for Sara og Natali bagefter :P Det gik okay og de var vist meget tilfreds med min undervisning bestående af en masse øvelser hele tiden xDDDD
Til overnatningen var jeg med i en "modelkonkurrencetingting" hvor jeg selvom jeg åbentbart fik dommerne til at flække af grin fordi jeg fik døren smækket direkte op i albuen gik videre oO xD
Det viste sig så jeg vandt oO Nå dada xD :P
Lisa er nu officielt udnævnt som Janus hader >:( Hun synes han er grim! TAL FOR DIG SELV! >:S
Men da vi så skulle finde folk på vores side var der flest på min xD TAG DEN JANUSHADER >:D
Vi så ikke nogen af de film jeg havde med, men sådan en underlig ulvetegnefilm også var der også et talentshow hvor Sara og Natali deltog med træskodans xDDD
Så sang vi også singstar hvor vi sang fire ad gangen :P
Vi sang herre meget Wannebe også KARMA CHARMELEON hvor vi kom op på 4-5 gange i træk også lige nogle gange til med andre sange imellem XDDDD :P
I morges havde mig og Sara sangen på hjernen og jeg havde også drømt at jeg havde optrådt med den så det gik rigtig godt xD
Vi fik fodret hestene, både ved 7 tiden også en gang til klokken 9 hvor Nanok fik frokost og Gneisti fik medicin :P
Da vi kom hjem lavede jeg fødselsdags kort til Nana bestående af en Janus tegning og selve kortet :P
Min mor foreslog vi tog på galopbanen men desværre måtte jeg anullere dette forslag fordi jeg vidste at jeg kun har sovet de fire fem timer og det ville være så dumt at blive træt ude på en bane fuld med larmende hestehove :S
Jeg var nok lidt trist efter det men så fik vi sat tv'et på plads nedenunder samt computerne og efter noget normal tv satte jeg Der var engang en dreng på ... og det er derfor jeg er så glad nu xDDD Det var min lykkemedicin xDDD

De havde herre mange gode nærbilleder af Janus :D Det var Janus egen stemme :D Happy musik :D Janus spillede super godt hvor han skulle spille både glad, lidt uvidende, irriteret, fostreret og trist :O :D Der er en scene jeg ikke kan få ud af hoved hvor Janus og Niclas Bro kom ind i et dværgehus hvor Niclas og den dame måtte stå på deres knæ xD Inden de kom så man lige damen komme ind og Janus også sagde damen "Pas på der er..." længere nåede hun ikke for Niclas banker hovedet direkte ind i dørkammen :O xD hahahahahahaah FAIL xD
Men seriøst JANUS KUNNE STÅ OPREJST I HUSET :O xD Så kan man se hvor lille han er xD Lidt hån mod hans højde men alligevel på en venlige måde :P xD

Nå ja og verdens mest RANDOM REPLIK nogensinde "VE' DU HVAD KALLE NU SYNES JEG DU SKULLE TAGE EN STOR PORTION HAVREGRYN" Hahahahahaha xD Fuck han må have grint mange gange under den replik xD Jeg gad godt se det fraklip xD :P

Også skrev det kun Janus Rathke i rulleteksterne :O! DET er en fornærmelse! Alle andre steder skriver de DISSING Rathke ... .fybabbab ællinger >:/ xD

Så nu tror jeg ikke der er så meget mere udover VELKOMMEN TIL JANUS FEBEREN xD

Mit lilleblomster barn :D =
Janus Janus Janus Janus Janus Janus Janus Janus
Janus Janus Janus Janus Janus Janus Janus Janus
Janus Janus Janus Janus Janus Janus Janus Janus
Janus Janus Janus Janus Janus Janus Janus Janus :D <3


Janus er nutted :D <3
Janus er sød :D <3
Janus er lav :D <3
Janus har pænt langt hår :D <3
Janus har flotte blå øjne :D <3
Janus har et nutted handi øje :D <3
Janus har en nutted stemme :D <3
Janus har også en god lækker stemme :D <3
Janus har en jysk accent :D <3
Janus har fregner :D <3
Janus har talent :D <3
Janus er med i de underligste film xD <3
Janus Dissing Rathke - mere behøves der ikke at sige :D <333333

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar