Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 8. september 2011

Billie Joe, Avril og Janus :D

Du skal vide at jeg har undskyld til dig mindst hundrede gange i mit hjerte Nurh :´) Janus' søde citat fra Bora Bora :D <3333 ... eller direkte hvad jeg husker det som men det var i hvert fald noget i denne stil :)


Avril og Billie Joe... jeg har stadig ikke glemt jer :D Jeg nyder stadig jeres musik :)


Avril med sine blandede musik med lidt mere fart-på-sange som Sk8terboi, Runaway og One of those girls, og de mere stille og inspirerende sange som Keep Holding on og Darlin, de mindre kendte som Contagius og I love you ... jeg kunne blive ved :) <3


Billie Joe med sin specielle måde at være på men alligevel med meget genkendelige stemme, også på de første plader... :) De mange gode sange han har lavet sammen med GreenDay for blot at nogle af dem jeg har hørt er der Know Your Enemy, Holiday, American Idiot, Boulevard of Broken dreams, Murder City, Going to Pasalaqua :D

Men lige nu er og bliver Janus Dissing Rathke øverst ... så desværre Avril Lavigne og Billie Joe Armstrong... Jeg forguder lidt Janus i stedet for jer okaaaay xD?

Januuuus :D <33




Total random indlæg I knooooooooooooooow xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar