Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 22. september 2011

Debat about violence

Fuck fuck fuck fuck fuck :S Debat i engelsk i morgen... og Morten vil have ALLE skal sige noget :S Også selvfølgelig går han hen til os og ser os arbejde sammen ved vores bord, hvor Lasse (han sidder ved os nu :P xD) og Capser fører ordet totaalt :S Så nu er det bare endnu mere... hm... hvad skal man sige, stemplet xD?

I spansk lærte vi ti tabellen og oversatte nogle få sætninger :P I dansk så vi videre på sleepers men det var mest noget med en sag hvor John og Tommy (to af hovedpersonens venner) har slået Nokes ihjeld (en virkelig OND vagt fra drengehjemmet), ikke så spændende lige nu :/ Også fik vi ikke engang lov til at skrive videre på vores sansehistorie >< det havde jeg ellers glædet mig lidt til :S Piv!
I billedkunst skulle vi ud og finde noget natur og tage med ind og tegne xD På den ene side (bukket A4 papir) skulle vi tegne "iagtalsende" - d.v.s. det jeg plejer at gøre når jeg tegner efter billeder xD :P Kigge på noget også tegne det så det ligner så godt man nu kan virkeligheden xD Og på den anden side lidt mere frit/fantasi agtigt xD
Så var der fri tegning og som den nørd jeg er har jeg taget et "fritkvarter" blad også vælger jeg en person i det og tegner efter xD
Lærene kommer meget hen og kigger hele tiden som virkelig stresser mig :S (på en måde...) men så da jeg var den eneste der sad og tegnede kom ALLE bare hen og kommenterede :O! "Org hvor er du god!" "Det er jo sindsygt" "Det ligner vildt godt" og de to værste; "I starten troede jeg det var Justin Bieber" også "Så føler man sig lidt amatøragtig"
Til dig den første (nu kan jeg ikke lige huske hvem det var xD) NEJ det er ikke Justin Bieber xD Det er utroligt hvordan alle synes jeg tegner Justin Bieber :S Også når jeg endelig tegner ham ligner det IKKE EN SKID XD Og til den anden ... du skal ikke føle dig som amatør... det kan godt være jeg kan noget men jeg har også øvet mig også alligevel er der altid et lilllle sted som altid kommer til at ligne lort xD :P F.eks. synes jeg ham har har et aaaaalt for rundt hoved og for store baby øjne >< xD

Nå men stjal faktisk tegningen med hjem og gjorde den færdig :P Normalt skal man bare ligge dem i sin mappe men nu var jeg altså liiiiige så godt i gang >< xD



Men så på vejen hjem fra skolen vælger jeg selvfølgelig skovvejen som jeg nu har kørt en gang uden at fare vild xD Men hva fanden... der holder to biler midt på grusstien og forvirrer mig totalt :S Jeg kører for langt og farer vildt >< så jeg drøner rundt på ukendte stier og bliver herre happy da jeg kommer så langt ud at jeg kan se en vej :D Så er det helt ude i udkanten af Ballerup Kommune ude ved rideskolen dvs. længere vej hjem end ellers hvis jeg havde taget den anden (hvis jeg skal gætte ...) så midt på den lange strækning på vejen i modvind kunne mine ben ikke lide mig mere og jeg kørte direkte hjem fra skole :S xD

Så har jeg også klippet lidt i fritkvarter bladet og sat det op på min dør xD Så nu er der flere ting :P xD Skal snart få taget billede af det så i kan se det xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar