Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 18. september 2011

For... :S xD

nu er jeg snart oppe på samme antal indlæg som i februar :S Det kommer hele tiden nærmere og nærmere :S xD Hvis jeg slår marts så er jeg fucking ninja xD Der havde jeg 42 indlæg eller noget i den stil :O Dvs cirka 10-11 stykker mere også er ved at være der xD

Har været på facebook hertil aften og Simone fik mig til at kommentere og det værste ...at skrive en status :S xD Det var sindsyg svært at finde på noget :S Så nu er der en grim status på face fra mig xD
Er i tvivl om jeg ville dele billeder af Janus med face eller ej :S Det er da underligt bare at lægge billeder ud af en anden person hvor han HAR bruger og kan se det!
Også i tvivl om jeg vil lægge tegningerne af ham derud eller ej :S Jeg vil gerne dele dem, se hvor jeg god jeg er, men hvordan vil det ikke blive hvis han ser dem... ja en mærkelig 16-årig har lige besluttet at hun ville tegne en 20-årig som selvfølgelig har facebook og kan se det :S Det bliver ikke godt ><

Hvad skal jeg vælge boi!!!?

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar