Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 14. september 2011

Morgenlal xD

Im gooooiong under
Trolling in youuuu
Im falling foreveeeer
Im got to break
Im gooooin undeeeer

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII've Dyiiiiiiiiiing again

So goooo and scream
Scream at me
Im so far way
I won't be broken agaaaain
I got to breath
I can't keep goooooing undeeeer

Mig der hører GOING UNDER xD :P
I dag skal jeg have Spansk i første time xD Har øvet i mig i at tælle til 20 :P
I dag skal jeg have Dansk i anden time :P Der skal vi lave noget jeg ikke er helt sikker på hvad er oO xD
I dag skal jeg have Engelsk i tredje time :) Og drille Morten med han aldrig blev syg =) xD
I dag skal jeg have Billedkunst på torsdagsholdet for første gang :O Så havde Mads alligevel ret da han sagde på introturen at jeg fik ham som lærer xD :P

På byggeren sker der nok ikke noget stort xD :P Måske tegne lidt, være nede ved dyret, lave noget arbejde, total kliché xD

I've got the mooooooooooooooooooooooooooooove xD
Der er faktisk meget fløjtemusik her for tiden :O Det er vist blevet in igen xD Det giver også en speciel stemning ;)

Hm... billede ... I kan få lov til at måbe over Janus korte hår ved premieren på Bora Bora... for det gjorde jeg :S XD


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar