Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 17. september 2011

Luften fes ud af ballonen

Nå det var så det :S Ikke mere overglade Marina :S
Hvad skal jeg gøre nu :S? Har set alle Janus' film så det vil nok ikke hjælpe :S
Jeg kan tegne Janus og håbe på at jeg for 3. gang kan komme i Janus mood (1. da jeg lavede kort til Nana, meget mild :P 2. gang da jeg havde set Der var engang xD helt oppe og ringe :P)
Jeg kan prøve at distraherer mig selv med at lave hjemmeside og dermed også lave noget nyttigt
Jeg kan begynde på DissingRathke filmen nu hvor jeg har set alle Janus' film

Jeg har søgt på Janus igen men der er bare intet nyt fakta om ham nogen steder :/ Han er vist en der holder sine sager for sig selv :S Men der var mange gange på forskellige hjemmesider hvor hende den udenlandske piges Janus video dukkede op... og da den bare består af billeder og musik får jeg endnu mere lyst til at sætte en super god Janus video sammen og putte den ud alle steder for at sige... Se hvad jeg kan! Jeg har skabt en af de bedste Janus fans videoer xD! Men samtidig er det måske lidt tidligt når man tænker på at der også skal være noget sjov ved den nogen af de andre dage :/ Nej den idé venter jeg med til i morgen tidligst!
Jeg tror det bliver at lave på hjemmesiden...det er sådan set smertefrit :) og nyttigt nok xD Også tror jeg desværre ikke jeg kan komme op i Janus mood igen :/

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar