Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 14. september 2011

Hvad FANDEN oO

Så har man besluttet sig for at se Julefrokosten ... og hvad får man så? En masse lort :S xD
Første gang jeg hører Janus tale kommer der en hel anden stemme ud af hans mund :O! Den var ALT for lys og minder mig af en eller anden grund om tegnefilm :S Jeg undrer mig ikke, tror det er hans stemme og ser videre xD Så til sidst efter at have set hele filmen og grint over hvor plat den egentlig er så ser jeg det :O!!!! Der IKKE JANUS' STEMME! Det er en eller anden Sebastian JESSEN >:( Føj hvor blev jeg snydt! Jeg troede jeg skulle se en film med Janus som bi rolle... og det jeg får er en halv Janus og en halv Sebastian :S Det er ikke fair! :S


Så søger man lige på Sebastian Jessen og finder ud af hvorfor jeg kender hans stemme fra tegnefilm xD
Han har spillet sin stemme indtil Hjælp! jeg er en fisk som jeg har set for nylig og tre andre.... og da jeg skal sige Kejserens nye flip højt (for jeg havde lige lyst til at fortælle Nana hvorfor jeg kendte ham der Jessen) sagde jeg "KEJSERENS NYE FISK" fordi Hjælp! jeg er en fisk lige nedenunder :S xDDD Hahahaha lær det Jessen! >:D xDDD
Han er 25 og har faktisk været med i helt vildt mange film :O! Rimelig godt gået at have været med i 17 film og 2 tv-serier :O! Men behøvede han ligefrem at OVERSKYGGE Janus >:/

Men okay ... jeg trøster mig selv ved at sige at de har brugt Jessens stemme fordi den passer bedre til rollen... Mærkelig, let beruset og sjofel xDDDDD :P

Fik faktisk tegnet Janus igen i dag :D Den blev herre god men har ikke fået scannet den ind endnu :/ xD
I skolen havde jeg ikke billedkunst fordi Tine skal på kursus hver onsdag nu :S Så fra i dag af har vi det torsdag :O xD Spansk gik okay, lidt specielt at have det efter så lang tid igen oO xDDD I dansk fik vi vores opgave til på tirsdag :) Skal skrive en novelle om kærlighed på 2 sider xD I matematik fik vi lavet lidt mere med parabler (surprice xD) men blev helt væk og forstod ikke et pap midt i en opgave :S xDDD På byggeren var Blusen ude og løbe kort, jeg mugede ud hos hamstrer og degoer og fjernede spindelvæv fra ninoernes bur xDDD Ikke så meget byggerliv til mig i dag :P

Det var det :) Nu har jeg fået set 3 af Janus' fire medvirkende film :D! Efter Der var engang en dreng kan jeg kalde mig 100% ægte fan xDDD (Glæder mig til at hører HANS stemme igen xD :P)

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar