Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 21. september 2011

Scorereplik i form af trist sang xD

Har haft to drømme i nat xD Måske en tredje også men den husker jeg ikke så meget fra xD Den første var der faktisk Janus i :O! Men meget meget lidt xD Måske kun 0,0011 % eller sådan noget xD Så ham ikke er fik besøg af ham eller noget :/ Jeg var besøg over ved Simone men hun var ikke hjemme så jeg satte mig ned og talte med hendes storesøster... det blev til en god snak om alt muligt og der indunder også om mig og Janus xD

Den anden var på en slags skoletur xD Jeg tror ikke jeg var mig selv i den rolle men kunne sagtens være :P Jeg var i hvert fald mere erfaren med drenge og hvad piger kunne lide og mindre genert xD En dreng var vild med en pige men vidste ikke hvad jeg skulle sige til hende... jeg lærte ham at være høflig og vi tænkte at det skulle lige prøves... han fik pigen i enerum hvor jeg kunne se og høre hvad de sagde, men da han åbnede munden begyndte han at synge "Sorry seems to be the hardest word" også med alle pauserne og lydene oO Det var så wierd xD


Men ellers var der ikke andet xD Stod op klokken 6 i dag fordi Nana skulle i bad og måtte tænde lyset da hun skulle finde tøjet :S xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar