Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 7. september 2011

X-streme stærke chips xDD

Så lige nogle chips oppe i køkkenet hvor der stod "X-streme Sour Cream and Onion" Og ja ... det er så dem overskriften er baseret på xDDDD :P Det er da meget smart for fik jeg brugt endnu et bogstav og mangler nu kun y, z og ø :DDD Og det skulle ikke være så svært xDDD :P

Dagen i går: Glemte ikke min skoletaske xD Havde stilt den et sted hvor jeg kunne finde den :P Nå men vi startede med Spansk :) Vi lærte at sige hvor gammel vi var og om vi havde søskende, samt vi lærte flere udsagnsord - blandt dem var der to uregelmæssige ... også fandt jeg ud af hvad "Wamos a la playa" betyder xDDD, Det er "vi tager på stranden" :P Så det betyder ikke "Farmor starter plejhjem" xDDDD :P I dansk fik vi drivhuset og lavede opgaver til den :) Jeg kom faktisk ret langt men laver resten færdig i dag :D Lucas fik ikke lavet en skid xDDD Så blev det matematik tid :) Casper havde hat på :O!! Det skulle jeg lige vænne mig til xD Han sagde han havde en dårlig hårdag... og ikke mere voks... jamen så go ahead xDD :P Martin legede også lidt med Caspers hat i fritkvarteret, tog den på og prøvede at lave "Michael Jackson tricket" men Lasse hørte det vist forkert så det lød som "Martin Jackson tricket" og det er der jo ikke noget der hedder xD Matematik gik godt og jeg fik lavet min blækregning færdig :D Nu skriver jeg den bare ren så den bliver som Jens-Ole vil have den :P Efter matematik skulle jeg jo have billedkunst :) Der var to elever mere på prøve... Louise jeg også har mødt på introturen også MATHIAS :S xDD Hahahahahah! Vi er faktisk en dreng på holdet nu :O EEN xDDD Nå men først skulle vi lave noget med at fremstille personerne på nogle billeder ud i virkeligheden... f.eks. fik mig og Amanda et billede af de danske fodboldtrænnere i 2000: Mikael Laudrup og Morten Olsen... så skulle vi sidde som dem og svare på spørgsmål som om vi var dem :S Jeg var pissedårlig som Morten Olsen >< Men hvad så... når man ikke interessere sig for det er det jo svært xDDD Bagefter fik vi noget slik og skulle tegne smagen :) Mit blev herre småt xD Så fik to store stykker papir som skulle blive en mappe og vi fik lov til at tegne så meget vi ville på den... min blev OVERFYLDT med en masse random tegninger xDDDD Men det er jo ikke nogen overraskelse :P
På byggeren sprang vi :D Det var kun mig, Hundahl, Mikke og Natali der sprang og mig og Hundahl var sidste rytterne :) Gneisti lavede et ordentlig hop med Natali så hun faldt ud oO xD Så kom vi op på dyrene og der var ingen energi i Tyson overhovedet :S xD Selv over springene var han helt flad og langsom :S xD Men vi kom over 55 alligevel og endda mange gange :D Da vi skridtede blev det så slemt at jeg gik af og trak ham xD Efter det tog jeg så hjem... til mor hvor vi skulle sove :P Der fik jeg lavede mine lektier og fundet det jeg troede var DVEEDDFELMV (forkortelse af Der var engang en dreng der fik en lillesøster med vinger xDDD Den bruger jeg fremover :P) men så var det bare en sang >< men nåede ikke at ændre tegningen :S xD Tror jeg ville bruge weekenden på, udover at hjælpe mor nede i kælderen, igen fortsættelse historien Shia el Caballo også få startet Lucky me op samt måske at ligge KYE videoer på GG ... så kan jeg også få nye opdateringer til hjemmesiden :P Som også mangler at blive gjort færdigt oO ;S xD Jeg får fucking tralvt xDDD

Når desværre ikke at lave en tegning denne gang :S xD Skal afsted lige om lidt :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar