Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 22. september 2011

REKOOOOOORD xD

Så slog jeg den pokkers rekord xD Med fem indlæg i dag og en masse små indlæg i løbet af denne måned lykkedes det xD Samt måske også lidt motivation hvem ved :P

Dette skal fejres :D! Det vil jeg gøre på min vis xD

I får lov til at se min grimme Justin Bieber tegning xD


Nu vil jeg også komme med unødvendig viden for sådan jeg er bare indrettet xD

Nikolaj (vores lære) hedder Låge til mellemnavn oO Hahahahah xD

Der er en artikel om Egeskolens "prøvevalg" i Furesø bladet og billedet er af en elev fra mit Matematik/Engelsk hold xD (Sauer :P)

Jeg har måske 4-5 sange uden kunstner på denne computer :S xD

Gustav Hintze er 17 år nu og var derfor 13 år da han spillede Hubert i Absalons hemmelighed xD

Pigen som spiller hovedrollen i den julekalender spiller også sammen med Janus i hans første film Drømmen :D - Hun hedder Sarah Juel Werner xD

Sarah-Sofie Boussina, medvirkende i Lærkevej og hovedrolle i Bora Bora, er født i 1991 og er derfor 19 år nu xD

GreenDay udgav sin første pladde i 1989 :O

Madrid spillede uafgjort i går xD (viden fra smuglytning til drengesnak :P xD)

Det var så min mærkværdige viden xD :P Noget vidste i måske godt xD
Hmmm... hvad mere kan man finde på :/... Jeg kan skrive nogen underlige ting der er sket i dag ned xD

Jeg blev nødt til at printe rødt fordi der ikke var mere sort >< xD
Jeg kunne huske to drømme :O! Win Win xD
Jeg måtte sidde med trøje indendørs fordi det var så koldt men tog den af inden jeg kørte i skole xD
Jeg havde nøglerne med men glemte mobilen igen :S xD
Abso sagde også Once Donse i spansk xD 
Lasse er kommet op ved vores bord
Jeg sad og sov i fritkvarteret oO xD
Jeg fik næsten ikke tegnet :O!
Jeg mødte Morten to gange efter engelsk og han sagde hej den ene gang xD (ikke så specielt men... xD)
Jeg blev overgået i tegning oO Sandra var meget bedre end mig til de små detaljer i hendes kastanje end min bellis xD
Jeg har prøvet for første gang at folk kigger på hvad jeg laver UDEN at kommentere :O (og det skete altså 5-6 gange på den sidste time :S xD)
Jeg fandt et Avril citat i et fritkvarters blad :O xD
Jeg kørte på en måde min gamle skolevej hjem xD .... også plus nogle kilometer mere :P xD
Nana sagde en anden end Janus var lidt lækker EFTER vi har set Bora Bora :O Det er altså lidt mærkeligt synes jeg! xD
Mor viste min dør frem og sagde at jeg "ville kommer over den periode med Janus" som hun gerne vil have det skulle ske >:/ xD
Jeg fandt ud af at mig og Medina ligner hinanden lidt på personlighed :O (via interview)

Også tror jeg ikke der var mere xD Skal vi bare stoppe her :P? Det gør jeg xD Men i skal lige se at herre afslappet billede af Janus hvor han morer sig bag scenen :P



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar