Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 8. september 2011

Zebra uden striber = meget svag zebra :S

Ved godt denne overkskrift ingen mening giver men sådan er det bare: man kan ikke have en særlig stolt og prægtig zebra uden den har striber på... og ja jeg er en fucking svag zebra xDDDD

Jeg er ihvertfald ikke fast nok i min vilje xD Kunne ikke holde fristelsen tilbage... selvom jeg sagde til mig selv jeg ville vente indtil jeg havde undersøgt min fars dvd samlinger først men sådan blev det ikke xD De 50 kroner brændte dobbelt så meget i lommen nu og hvis man skal undgå at blive opdaget og blive grinet overmeget af... ja så skal man gøre det når ingen andre er der xDD
Kom ned til byggeren, smed tasken og tog afsted til Stereo Studio xDD Men for første gang havde de ikke det jeg kom efter oO Kiggede både under dansk og under børn der hvor der stod "D" og "DEF" men de havde den simpelthen ikke :S Vandrede så halvdelen af centret rundt indtil jeg fandt Fona og gik derind xD Tog lige og kiggede på tilbudshylderne udenfor... ikke fordi jeg troede den var der men fordi jeg gloede covere xDDD Derinde kiggede jeg igen under Børn og Danske film men de havde den søreme heller ikke... hm... Gik ud i igen opdagede lige en uopdaget tilbudshylde derude, kiggede lidt på den og DER oppe i højre hjørne var den

Hvis i ikke har gættet hvad jeg ledte efter var det DVEEDDFELMV xDDDD Hahahaha xD Tog den bare så hurtigt jeg kunne ned fra hylden og gik ind i butikken og betalte de 50 kroner den kostede (halleluja for prisen gik op xD) Og ja nu har jeg den :D!!! JANUS nu er ikke længere nogle hæmninger :D Nu kan jeg få flere billeder af ham og klip til min DissingRathke film :D VICTORY!!! xD


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar