Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 15. september 2011

Alt det sure kan forsvinde...

...hvis man tegner Janus xD :P
Dagen i går vil jeg ligeud sagt kaldt store tegne-krea dag xD

I skolen havde vi spansk i første :) Vi hørte tre spanske sange, tog dialoen fra i går en ekstra gang og ... ja ikke så meget mere xD Tobias var dog lidt sent på den så vi havde en afløser i Christian indtil han kom :O xD Han sagde hele tiden noget hvor vi sad desorienterede xDDD Hahaahahha vi er ikke så kloge endnu :P xD Men han var nu meget sjov :P
I dansk så vi Klovn fordi vi skal lære at lave biodigte :P Vi skulle lave over Casper og Frank xD Vi så et herre underligt afsnit hvor Frank bliver brændt af en brandmand på det forbudte sted :S xD Mig og Lucas samarbejdede og tog også lidt af fritkvarteret på at lave det xD Folk på engelsk hold 1 var utålmodige og kunne ikke forstå hvorfor vi lavede vores lektier nu xD Faktisk ret grinern på en måde :P xD
Nikolaj kom også over og roste os og jeg var sådan helt: whut, men tak, tror jeg xD
I engelsk lavede vi noget grammatik med uregelmæssige verber :) Det var faktisk ikke særlig svært xD
I fritkvarteret havde drengene = Emil, Casper, Lasse og meget lidt Kristoffer, talt om scary movie og her kom jeg meget ind i billedet xD Har i set 3'eren, Har i set 2'eren, hvad med der og hvad med der xD Hahahahaha i ramte et svagt punkt drenge... filmverden :P
Derefter havde jeg billedkunst :) Det var for os nye meget frit så jeg satte mig for at tegne... men der var kun ned til A3 størrelser :O Spurte Mads om der ikke var mindre men han sagde jeg skulle prøve noget større i stedet for det "fimsestørrelser" Pfff... Jeg tog et A3 og satte  mig ned med en tegnebog og besluttede mig for nu skulle det være... jeg tegnede et menneske... MED krop xD
Den blev faktisk ret godt udover jeg ikke fik plads til fødderne xDDDD
Bagefter begyndte jeg på en pige som jeg tegnede efter en på et tatoveringsblad men den blev jeg ikke færdig med xD


På byggeren var jeg kort inde hos dyret og ellers lavede jeg et sæt rossetter til vores springstævne :P
Da jeg kom hjem og vi skulle spise blev jeg frygteligt skuffet! Vi skulle have æggekage og jeg er ikke vild med det mere :/ Jeg fik frikadelle sandwich UDEN frikadelle fordi de var gået i ged :/ Og en "burger" med en mm tynd skinke kød er altså kedelig ><
Mor foreslog jeg gik i Janus mood så jeg kunne blive glad igen :) Hun så mig jo forrige dag hvor jeg var helt oppe og køre med Julefrokosten og Janus :D <3333 xD Så det gjorde jeg ved at tegne ham :P
Denne gang helt figur igen xD Anden gang i dag :P Den fik også farver :D Hans hoved blev lidt stor men ellers er der rigtig flot :D
Scanneren er stadig ikke sat til :/ Men i kan se det originale billede xD
Hvor er han dog fin hva xD
Ej han ser lidt nervøs ud :S Hans kropsholdning er sådan halv afslappet halv rank og stiv i det og hans ansigtsudtryk siger alt :S Jeg tror det er en af hans første gange på den "røde løber" på dette billede :O
Men du er også dejlig når du er usikker boi :D <333

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar