Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 6. september 2011

DissingRathke test q

hahahahha xD Når man trykker på den forkerte tast :P xD
Ej har haft en idé i hovedet heeeele dagen nærmest :S xD Det er om Janus - off cause xDD

En video kun med Janus xD Fra drømmen, der var engang en dreng... (som vi måske har hos mor :O! xD) også Julefrokosten (hvis min far har den :P) ... ville også gerne have brugt nogle klip fra Bora Bora men gider ikke vente et halvt år :S xD
Sangen dertil vil i første omgang blive "I wanna grow old with you" :) Ikke fordi den passer godt til ham men fordi den er så sød :´) - Ligesom han xDDD


Dagen i dag har været meget god :P Kunne i morgen ikke finde min taske :S xD Troede jeg havde glemt den i bilen, nej ... Troede jeg havde glemt den hos mor, nej... hvor var den... FUCKING I KØKKENET >< xDDD
Lige inden timen begyndte kom Nikolaj og en anden lære ind med et nyt bord til mig og Lucas :O! Det viste sig at der var en der ikke kunne tåle metallet på det bord så de skulle bruge et nyt bord til hende :S xD Så mig og Lucas har fået et kortere men højere bord end alle de andre xDDDD
Vi startede med at have dansk og for første gang var jeg UFORBEREDT til en time :S Havde ikke troet at opgaverne til Tennis var lektie så kom i skole med et halvt fyldt opgave skema og selvfølgelig skulle vi gennemgå den dumme novelle >:( xDDDD
I morgen skal vi have drivhuset :S IGEN! Det er tredje mann!!! Nå men nu kender jeg den da snart goooodt i hovedet xD
Lavede også dilemmaøvelser som jeg faktisk tror vi havde i 9. også hvis jeg husker rigtigt oO xDDD Men det var meget sjovt... især fordi at mig og Lucas for første gang var virkelig uenige med den først xDDD Normalt kan enten den ene overbevise den anden ellers tænker vi det samme :P
Så gik danskholdet og matematikholdet kom ind i stedet for :P Jeg skulle bare flytte mig fra dansk pladsen også over til matematik/engelsk pladsen så jeg havde det nemt xDDDD
Fik også talt lidt med Lasse og Ditte i dag :P Lasse er også venstre hånden :O xD Ditte går til Taik bo ... en blanding imellem taik wondo og boksning xDDD :P Matematik gik sådan nemt xD
Da vi kom til engelsk opdagede Morten jeg sad og tegnede ... Morten; "Ej hvor er den flot ... er det mig?"
Mig (nok lidt for højt): "NEJ!!!" Hahahaha xD Det er da tydeligt at se det ikke er dig Morten når personen har mørke øjne, mørkt hår og mørk hættetrøje på når du har rødblond hår, blå øjne og hvid t-shirt på xDDDD :P
Så blev det tid til spansk hvor vi lærte en dialog og lærte tallene fortsat fra ti op til 20 xDDD
Mathilde skulle på et tidspunkt sige 11-15 og det gik bare helt galt xD
11 hedder Once og 12 hedder Doce men Mathilde sagde hele tiden "Onse Donse" xDDD Det lød bare så sjovt xD Kunne ikke lade vær xDDD Hun var heldigvis klar over at jeg grinte med hende og ikke af hende :P

Byggerlivet blev der ikke så meget af... troede jeg oO xD Markus og Sammi holdte mig nærmest fanget :S xD De blev ved at sige at jeg ikke måtte gå og at det var en regel at alle Marinaer ikke måtte gå tidligt xDDD Så okay jeg blev og snakkede med dem xD Ikke så meget med Sammi da for han skulle være med til fang fanen xDD Så gik mig og Markus ud for at kigge på, kastede de der klistre ting ting på hinanden og jeg prøvede at lære Markus noget spansk xD Det gik bare ad helvedes til men han fik lært næsten at sige "Como estas" xDDDD :P Og han grinte overmeget da jeg fortalte hvad "Cojones" betød xDDDD 

Jeg kørte fra byggeren 15:10 var hjemme lidt men noget ikke at ændre på en tegning som jeg ville rette :S xD Men jeg fik dekoreret min dør lidt :D xD Den skal blive rigtig flot har jeg bestemt! Og når den er færdig vil jeg tage et billede af den og vise jer den XDDDDD :P 

Til ridning red jeg uden vest for den havde jeg glemt på byggeren xD Vi red meget rundt som sidst med rigtig mange cirkelvolter dog >< xD Også lavede vi en øvelse hvor vi skulle ride igennem en smal port der stod ved hovslaget så vi kunne lære at stille lige på en midterlinje xDDD :P Lavede også en øvelse hvor vi skulle holde os i hver vores ende i galop men det gik vist overhovedet ikke godt for nogen af os :S xD Der kom random heste ind på vores halvdel og Brune ville bare ikke blive i galop :/ xD Gik bedre på den anden volte :P 

Skal over og sove hos mor i morgen :D Så kan jeg få skrevet vores dansklektie ind på computer, få lavet mit engelsk, få rettet fejlen på den generende tegning og tegne mere xDDDD :P Og måske endda også se om det er "Der var engang en dreng, der fik en lillesøster med vinger" dvden vi har ;) 

MSA - King For A Day


Ingen kommentarer:

Send en kommentar