Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 12. september 2011

En på min side :D

Der er en der synes det er i orden KYE er på GG :D Sådan! Nu er vi to mod to xD :P Lad os se hvem vinder xD :P
Ej det bliver nok ikke en kamp :P Jeg er jo trods alt "ejeren" af videoklippet så jeg bestemmer vel hvordan det skal foregå :P

Har søgt mere grunddigt på Janus :D Der er en hel side hvor folk har rost ham :O Var nogle ret skægge kommentarer i blandet sommetider xD

En skrev Janua i stedet for Janus :S FAIL xD
Mange elskede Drømmen :) Kan godt forstå dem xD
Der var nogle der skrev hele tiden efter hinanden oO Åbenbart veninder xD
Der var faktisk mange på 12-14 år :S Men det var også i 2006-2007 de fleste kommentarer er fra xD
Janus takkede selv for ros og indsatte sin twitter :) Men folk kunne bare ikke fatte at det var hans og blev ved med at spørge ind til hans twitter og msn >< xD
En skrev at han var lækker men at selvom hun vidste at han var 15 (dengang) lignte han en på 12 :S xDD Hahahahah
Hans niece skrev på et tidspunkt til ham :D Nuhr!
Der var en der havde taget mit navn :O! JANUSLOVER!!!
På et tidspunkt skriver en gut der hedder yolanda at han tror det er gået op for ham at Janus ikke læser kommentarerne men så kommer Janus (tror det er Janus) lige bagefter at det gør han faktisk XD Hhaahahhahahaah OWNED YOLANDA >xDDD
Nogen havde fået hans autograf :O SNYD!
Også skrev jeg også selv en besked xD Som den eneste i 2011 oO Nå men intet er ikke det værd hvis det ikke er godt for noget xD Så ved han at han stadig har fans xDDDD

hej Janus
Jeg synes du er vildt dygtig :D  
Har set Drømmen og for nyligt lige set Bora Bora og i begge to lever du dig rigtig godt ind i rollen :D
Har også dine to andre film som jeg meget gerne snart vil se ;)
Synes du er herre nutted som 15-årig med det lyse lange hår og da også meget lækker her som 20-årig :) 
Held og Lykke med din karriere fremover .. du skal nok blive til noget :D

Lille bitte Janus da han sendte video ind til "casting" :P Undskyld kvaliteten :S xD


Fandt en avis artikel om drømmen da den fik sine robotpriser :D Janus var nomineret men fik den ikke :/ Men han var alligevel "jydestolt" xDDD :P Han blev beskrevet som en 15-årig dreng med punker-hår :O Hvor FUCK kom punker-hår fra :S xD Det var altså mere strithår!!! Eller som visse mennesker også kalder det SVENSKERGARN xDDD

Tror vist det var sådan hans hår var på dagen hvor Robert priserne blev uddelt xD

Fuck hvor er Facebook irriterende >:/ Jeg kan ikke kommentere billeder eller finde Janus klubben jeg fandt lige før! Nååååååååååååååaaaaargh!

Simone synes jeg skal have Last.fm :S Jamen jeg kan ikke finde ud af det! Jeg er ikke så god til det med musik! Jeg har ikke Itunes! Jeg vil fremstå som idiot fordi jeg ikke rigtig er "Musikinteresseret"! Jeg er ikke rigtig fan af nogen (musikmæssigt)! Også ved jeg ikke hvad skal skulle bruge den til :S

Er alene hjemme :) Sidder og chatter med Simone og studere alt for meget Janus, tjekker mine GG og HG for nye kommentare og alt det andet som jeg plejer :P

MSA - King For A Day



Ingen kommentarer:

Send en kommentar