Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 9. september 2011

yndlingscitat mann xD hahahahahah!

"Hvorfor er al det sjove så kedeligt" hahahaha xD Det er da fucking sagt også endda på tv xD :P

I går startede vi med at have dansk :) Vi gennemgik drivhuset men jeg sagde ikke noget... Det undrede Lucas lidt fordi han synes jeg havde nogle gode svar oO xD Men det må han vænne sig til ... jeg gør det ikke altid frivilligt xD :P Så havde vi matematik hvor vi lærte nogle nye formler til andengradsfunktion og lavede en opgave i bogen (som faktisk ikke var så svær :O xD) Også blækregning fra resten :P Jeg er blevet færdig med min så jeg tager det bare heeeeelt roligt og skriver den pænt ind en gang til xDDD :P I engelsk skulle der være debat :S Jeg var bange for at jeg skulle sige noget fordi jeg vidste jeg ville gå i sort :S Men heldigvis gik de udenom mig xD Så fik vi lektie for og måtte gå :P På byggeren havde jeg Bluie ude men hun sad bare i det ene hjørne helt stille :/ Jeg besluttede mig for at underholde hende så tog min jakke, brugte den som tempofører/rytmeting/noget som også er i et keyboard men som jeg ligenu ikke kan huske navnet ¨på >:/ xD Og sang :P ... Først blev til et rigtig dårligt forsøg på at synge Lollypop, så prøvede jeg nogen Spirit sange men det gik også i ged :S xD ... Hero gjorde også men så sagde jeg bare BARDH vi tager nogen jeg kender xDDD Så blev det til "I love you" med Avril og "I wanna grow up with you" med Westlife xDDD Dem kunne jeg efter noget tid alle teksterne på :P


 Så skulle vi ride :) Vi blev enige om at ride nogen vi ikke red så tit til en forandring så jeg Gneisti xD (off cause off cause) Natali red Tyson og Hundahl red Nokke xD Camilia og Louise deltes om Pride :P Det viste sig så at Gneisti hostede igen :S Så han måtte ikke ride stærkt på marken (som vi uden jeg vidste det skulle :O!) så jeg måtte skridte sammen med Louise derude :) Men så skete det uheldige :S Tyson løb afsted med Natali som gik i panik og græd... Ingen kunne stoppe ham, Gneisti stod ikke godt nok i vejen og Nanok var for langsom :S Men vi fik ham stoppet til sidst :) Så kom Natali over på Gneisti hvor jeg gik ved siden af og talte roligt til hende mens Mikke kom op på Tysse for at vise at DETTE VAR KRÆFTEDME IKKE I ORDEN!

Hele aftnen spillede jeg faktisk ikke computer :O! Jeg sad og klippeklistrede xD Skal nok starte med begyndelsen så det er nemmere at følge med :P= Mor havde fundet et udklip af "Bora Bora" og hængte det op på min dør... men på den dum måde >:( xD Så derfor tog jeg det ned, hentede mit Super 8 udklip (tog en brucure med hjem fra Fjerritslev, klippede super 8 ud og resten kom i skraldespanden xDDDD) og tog også et skægt billede af svampebob (FOR SJOV xD) og hængte på døren :P Så så Nana det og kom med idéen er min dør kunne være lidt ligesom en kollage, og ja det synes jeg også var en god idé :D Så derfor sad jeg der i går klippede og klistrede xDDD
Jeg tog også de tre ting på døren ned for det hele skulle sættes op med elefantsnot i stedet for tape xD :P
Jeg fik fundet rigtig mange ting :) Havde to blade jeg bare masekrædede xDDDD :P Også et cover af plastik (den sang jeg TROEDE var DDEEDSFELMV << lille rettelse det var som og ikke der xD) Men så besluttede jeg mig også for at der skulle stå Janus Dissing Rathke på min dør så har lavet et herre sejt navne skilt der hænger nu :PPP Mor kom hjem og havde købt en gave til mig :O!!! GreenDays cd DOOKIE :D!! Nu har jeg tre GREENDAY :D FUCK YEAH xDDD Fandt ud af jeg kendte to sange på den cd faktisk :O :D Nå men gik total i barndom også ligepludselig ringede det på døren :O Det var Agnes og Simone der kom for at hente Simones jakke xD Jeg løb lige ud i køkkenet, hentede mit "Fine navneskilt" bestående af tre dele og viste det frem med et smil... Mor troede ikke det vidste hvem det var men så, Agnes: "ÅHH JO det ved vi alt for godt" Hhahahahahaha xD Men hun sagde også et hvis vi skulle holde filmaften skulle vi ikke se noget med ham :O Det kunne jeg da heller ikke finde det... Okay måske en lille smule :]


I nat kunne jeg bare ikke sove :S Vågnede klokken 4:48 FRISK :S Vågnede klokken 5:10 FRISK :O Vågnede så igen klokken 7:00 lidt trættere men stadig frisk... SÅ GAD JEG IKKE DET MERE og stod op XDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar