Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 5. september 2011

januslover123elskerjanusoveraltpåjorden xDDDD

hahahahah xD! Simones bud på et nyt msn navn XDDDD Skide langt og ser total random ud xD
Ligesom hvis man skal kunne finde på et brugernavn på en hjemmeside hvor ingen af ens andre forslag var optaget xDDD :P
Men okay, jeg giver det et forsøg som januslover123 i nogle dage, så må vi se om det bliver for skørt eller hvad xD



Nå men vil prøve at skrive noget om aaaaaalle de dage jeg ligesom har misset... i kan godt vente jer et halvlangt indlæg :P xDDD

Det ser ud som om sidste gang jeg skrev var i tirsdags xD Siden da har jeg haft to spansk timer, en både onsdag og torsdag morgen :P Vi fik lært at bøje regelmæssige udsagnsord som arbejde = trabajar xDDD
Onsdag var jeg også til billedkunst for første gang :D Det var ret sjovt :) Vi lavede en brainstorm to og to om hvilke forskellige kunstformer der er også skulle vi via den anden som sad med et postkort tegne motivet på postkortet xD :P Jeg nåede ikke min tegning færdig for det tog lang tid med det detaljerede postkort min makker Amada skulle tegne :S xD I dansk har vi haft en gådetime torsdag :P I vores gruppe gættede vi 4 rigtige... det kunne være blevet fem hvis jeg ikke have ignoreret Lucas :S xD Han sagde faktisk det rigtige svar :O! Men jeg troede ikke på ham og det gav konsekvenser :S xD
På byggeren har der været dyreaften fredag hvor Bluie bed mor :O! Og jeg red i virkelig små babybøjler på Tyson i spring :S xD Seriøst det kunne ikke blive større og selv nede i nederste hul var de ikke engang gode nok som springbøjler >< xDDD
I lørsdags var jeg i biograffen og markerede film jeg gerne ville have :P Søndag var jeg nede på Grantoftegård og trække heste rundt og i dag er jeg så blevet kørt i skole, hjem og fra bygger igen :S xD Så det har ikke været særlig meget cykling jeg har fået i dag :P I skolen har vi været nede til sådan en samling hvor vi fik lidt afvide om brobygning, skitur bordfodbold osv. xD Ellers normal dag :P Casper og Emil kom i skole som to drukne mus og Casper kunne virkelig pusse næsen ... altså HØJLYDT :S xD
Ditte kunne huske mit navn :D!!! Jeg fik vores gruppetingting med hjem fordi Lucas ikke kunne skrive det ind på computeren og ellers har dagen ikke været så anderledes fra andre :P xD
Red Gneisti lidt i dag men kun skridt og trav fordi de havde arbejdet godt i går og var trætte :P

Det var sådan det :P Bye xD

MSA - King For A Day

2 kommentarer: