Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 12. september 2011

Gåde :P

Vi fik vores stile tilbage i dag... Alle lå imellem -3 og 12 dvs. der var nogen der havde fået -3 og nogen der havde fået 12 :) Der blev talt om forskellen imellem at være selvhøjtidelig og tage sig selv seriøs og givet eksempler ud fra de afleverede opgaver... Der blev givet stile og da min lå øverst fordi den blev brugt som eksemple fik jeg som en af de første... Jeg kiggede på anden side, gjorde store øjne og dækkede straks siden til igen... Tallet der stod på papiret lå imellem 1-4 og kan have op til to cifre.. Det kan ikke være to nuller og jeg siger ikke om det er positivt eller negativt xD Hvad fik jeg :P?

Simone/Jak må ikke gætte fordi hun ved det xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar