Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 20. september 2011

Nana tengas drece años

HAhaahah xD Lidt spansk :P Betyder at Nana er 13 år - og det er hun jo nu xD
Jeg stod op klokken 6 i går :S Skulle nå at få tøj på og gøre klar inden 6:30 hvor vi skulle vække Nana xD
Hun blev vist glad for hendes gaver... især min hvor jeg gav hende lov til at låne Janus :P
Nu hvor det er overstået kan jeg jo ligeså godt fortælle hvad hun fik af mig :P
Et par benvarmere, to par hyggesokker, en t-shirt, et tørklæde, alle fem Bring it on film, et hjemmelavet kort og en tegning af Janus xD :P
Efter maden begyndte jeg på min stil :) Det var cirka 7:30-7:45 xD Blev færdig klokken 10:00 oO kunne bare ikke skrive mere og den fyldte jo det den skulle og det hele :S xD Ved bare ikke om den er godt nok :S Det må vi se xD
Resten af tiden sad jeg lidt og lavede forskellige ting... holdte mit løfte og kiggede ikke for meget på Janus... det var svært :S Lavede et afsnit af Shia el Caballo og ville også have lavet et afsnit af Lucky Me men kunne ikke finde noget musik :/ Så så jeg også Equals three lidt også skulle jeg afsted xD
I skolen afleverede vi vores opgave og så de første 30 minutter af filmen the sleeppers :) Efter det lavede en miljøbeskirvelse af deres barndomshjem som nærmest var ren slum og "den stærkeste overlever" :S xD

På byggeren (og faktisk også i skolen) var jeg meget træt så jeg satte mig bare op og tegnede indtil klokken blev 15:20 også kørte jeg hjem :)

Til ridning red vi helt anderledes :O Vi red damesadel både i skridt og trav hvor mange faldt af (jeg gjorde ikke xDD) Vi prøvede også at sidde sidelæns i skridt og skulle sidde baglæns men det gjorde jeg ikke xD Vi red også uden bøjler i letridning og let sadel, og det er nogen af os jo vant til for da det var Ida der underviste os skulle vi det hver gang :S xD Også skulle vi tage benene ind af REMMEN til stigbøjlen og ride alle tre gangarter :O Da vi så endelig skulle trave af med normale bøjler virkede det bare heeeelt forkert at de var så lange :S xD

Efter ridning begyndte at regne så vi gik lige ind til Brunes stald, puttede hans dækken på og tog ham på fold. Alt dette gik dog lidt for hurtigt fordi vi glemte min ridehjelm :S Så vi måtte fortælle på restaunten at den var glemt :S Heldigvis var den der SAMT ridevesten da vi kom til rideskolen igen :O! Hvor heldig har man lov at være :D

Det var så lidt om i går xD

MSA - King For A Day 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar