Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 21. september 2011

dyar og boi xD

hahahaha xD! Jeg har faktisk nogen underlige kælenavne til mine "ting" :P xD Bluies alderførste kælenavn var Blusen... og nej ikke sådan en man tager på :S xD
Nu kalder jeg hende Dyr... ikke bare et tilfældigt dyr men mit dyyaaaar xD :P
Janus er jeg begyndt at kalde lidt for Boi :S Ikke en almindelig engelsk "boy" men boooooi xD : P
Jeg må være totaaaal uopfindsom xD :P


Blusen, Dyar = Bluie xD


Janus boi xD (genbrug I know :S xD)

Jeg havde glemt min nøgle i bilen >< det opdagede jeg først da far var kørt :S Så tog busen til Ballerup for at tage bussen videre :) Det store problem var bare at jeg ikke vidste hvilken bus :S Da jeg ringede for at spørge fik det min mor til at komme og hente mig og jeg kom TO MINUTTER før læren :O! xD Godt gået
xD!

Spansk var meget opgave på papir i dag :) Vi var nede til samling i anden time xD Jeg sad tææææt på mast midt imellem Celine og Lykke :S xD Der var på et tidspunkt helt stille i hallen også pludselig "AAAAUUUW! I FEEL GOOD" En mobil ringede med James Brown som ringetone og ALLE begyndte at snakke xD Totaaaal grinern xD Resten af dansk så vi en halv time mere af Sleepers hvor drengene var på drengehjem for ungdomskriminelle også skulle vi skrive sansende om en af en scenerne, enten en hvor de blev tvunget til at spise fra gulvet eller hvor de skulle ned i en dyster kælder :) Jeg valgte den første men nåede næsten ikke noget :S xD Matematik lavede vi noget jeg ikke kan huske hvad hed xD I fritkvarteret inden fik jeg talt meget med Lasse :O Også fik Ditte også lagt mærke til min trøje :D Jai XD!

På vejen hjem så jeg Simone :D Det tog mig dog noget tid at tage mig sammen til at løbe op til hende for imellem os var Morten fra spansk holdet og løbe handi forbi ham havde jeg altså ikke lyst til :S xD
Da han så var væk hørte jeg en masse dyt bag mig og allerede der tænkte mit hoved "Det er Lykke" og rigtig nok kom han kørende forbi på sin knallert vinkende :S Hvor er han altså heldigt tænker man så bare! xD Så da han var væk løb jeg op til Simone, prikkede hende på skulderen også fulgtes vi hele vejen til byggeren xD

Der mugede jeg og børstede alle fire dyr xD Gnaske fældede herre meget så jeg var helt hvid bagefter :S xD Jeg børstede så lige mig til sidst så xD :P Der blev også flyttet rundt på bure og sofaer så da jeg gik lignede der bare lort xD

Så gik jeg hjem og det er her jeg er nu xD Har for få minutter siden drukket Faxe Kondi og spist kanel brød og nu vil jeg tegne xD Hej hej :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar