Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 25. september 2011

Billedet der gav Simone et chok

Jeg skiftede mit profil billede fordi jeg synes denne sai blev herre god og pludselig får Simone et chok :S xD Hahahaha! Den var hun ikke klar på :P xD

Skal snart se film xD
Skal gøre mig klar til seng klokken 20:30 xD
Tidligt? Måske men for tiden er det sådan lidt hip som hap især fordi jeg nu har sagt IKKE FLERE SAI'er I DAG xDDDDD

Tror måske jeg vil lægge den på face :P Vi må se hvad der sker xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar