Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 21. september 2011

Bora Bora tiiiime xD!

OMG :O! Jeg vidste ikke at de brugte en 14-årig stuntmand i Bora Bora :S Også han er det både for Mette (Silja), Sarah-Sofie (Mia) og lille Janus boi :S (Zack) men han er faktisk også god :O :D
http://www.youtube.com/watch?v=WaMg54c7KtY&feature=player_embedded

Der er også en video hvor han taber parykken midt i en optagelse :S xD Det så altså vildt skægt ud især når man så så ham UDEN paryk men MED make up på S: xDDD

Jeg har været lidt for meget i Bora Bora mood her til aften :S xD Siden jeg skulle vise Tenna et billede af Janus som 20 har jeg været inde og tjekke næsten alle siderne for filmen på facebook og har fundet en JANUSFANGRUPPE :D! Fuck yeah! Nu er jeg glad xD Hørte også sange med Janus igen :O Nuhr boi :D <3 Især soulmate sangen :D

Har også fået tegnet Janus :) Den blev ikke helt så godt som den kunne ha' været >< Se selv hvor mærkelig den er her
Nu må i have mig undskylde jeg skal liiiige bruge lidt mere tid på facebook ... meget mere tid .. .xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar