Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 13. september 2011

Rødkål til din rødbeder oO xD

Hahahaha xD Mor er træt hertil morgen :P Hun spurte om jeg ville have rødkål til mine rødbeder oO Ehmm... er det ikke nærmest det samme xD? Hun rettede det så til, rødkål til min frikadelle sandwich (skal have det i aften :P) og det blev et nej xDDD :P

I går havde  vi dansk i første og lavede i vores skrive-ting-ting xD :P Vi gennemgik også vores svar på de opgaver vi lavede for heeeeeerre lang tid siden :S xD OG Lucas kom midt i timen :O! Så kunne han også være med til at gennemgå vores svar :P I fritkvarteret sad jeg og hørte på drenge computer snak xD Eller rettere sagt x-box :P I matematik fik jeg afleveret min blækregning men så fik en ny LIGE BAGEFTER :O! Håber ikke det bliver sådan hver gang for så bliver det lidt for meget til sidst tror jeg :S xD I engelsk var Morten syg :S Og han sagde han ALDRIG VAR SYG nej nej Morten, det tror vi også på nu =D xD
Vi havde Sara igen (min dansklærer) læste en Steven King novelle som ikke gav særlig meget mening i mine ører xD Men den mindede mig alt for meget om Slither med "slimmet iglehud" og "gik i stykker og kom en orangerød luft fra den" også videre xD

Så lavede vi også en konkurrence som Sauer vandt xD (Daniel :P) Han blev også sammenlignet med en skuespiller fra filmen The Notebook oO xDD Hahahaha xD Så holdte vi også fødselsdag for Roni med "fødselsdagsraketten" :P I forhold til Danskholdet kom der en VIRKELIG OVERDØVENDE STØJ til sidst så man ikke kunne hører hvad mennesker sagde :S xD

På byggeren tegnede jeg lidt :P Jeg skulle gøre det på A3 :O! Det var svært fordi jeg nu kunne tegner skulder også :S xD Hjalp også med at rive hegn ned, gik op og snakkede lidt med Jonathan (for han var der igen xD) og gik hjem lidt efter 3 :P Så tog vi afsted til ridning og som altid var Brune ikke beskidt >< xD Vi galopperede tre og tre og selvom vores volter blev handicapped gik det okay :) Skulle give Brune mad og dækken på igen efter lang tid :D Det var hyggeligt og især da jeg så gik med ham over til folden xD Gik baglæns, maserede lidt på stedet (eller jeg gjorde, Brune gjorde ikke xD) også sagde jeg hele tiden til dyret "Kan du lave et-chasé" xDDD Det lyder som om jeg er åndsvag men det gjorde den lange tur lidt sjovrere :P Vi fik en herre lækker skinke til aftensmad :D Og ellers skete der ikke så meget xD

I dag har jeg planerne at gennemfører skolen som jeg plejer xD: Have spansk igen efter noget tid (havde det ikke i går for det var aflyst), have dansk, matematik og billedkunst :P Også ned på byggeren lidt :), Måske tage det sure dyr ud lidt, se om der er noget jeg kan lave, nok tage hjem omkring klokken 16 xD Se Julefrokosten for mig selv og måske tegne Janus :P hahahhhaaa xD Nærmest Janus-aften xDDDDDD


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar