Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 6. september 2011

Æselsnak xD

Sådan! Så blev der brugt endnu et bogstav xD Nu mangler vi kun x y z og ø xDDD

I går talte vi igen om hvor hyggeligt det ville være hvis byggeren fik et æsel xD Men så blev det til at så skulle vi jo have to for ellers kedet den sig også hvor skulle de to så stå henne :S Og har vi overhovedet råd til to... også skulle vi også have en vogn, og hvor skulle vi se opbevare den henne :S Så det blev vist ikke til noget xD

Jeg drømte ikke en skid i nat :S Heller ikke om Janus... HVORFOR HJERNE!? :S xDDDD Fik lige undersøgt lidt mere i går :P Kom ind på en hjemme side hvor der stod om Bora Bora og det VAR altså Rasmus Lind Rubin der spillede Jonas (hans birolle)!!! Nu stod det sort på hvidt xDDDD Selvom man godt kunne se det selvfølgelig :P 


Tager bare engelsk med i skole dag selvom jeg først skal have det i morgen xD Så behøver jeg nemlig ikke at skulle herhjem igen og hente det :P xD 

Mig og Simone havde en lille diskution om Michaels næse :S xD Men helt ærligt... Det SÅ virkelig underlig ud på det billede så derfor NEJ DEN ER IKKE NUTTED xD!!! 

Det var det ... kort men godt :P
Skal i skole om lidt og have spansk Uno Dous Tres Quatro Cingo Sies Siete Ocho Nueve Diez Once Doce Trece Qartose Quince Diecisies Diecisiete Dieciocho Diecinueve Viente ... alle tallene op til tyve xDDD

MSA - King For A Day

4 kommentarer:

  1. ikke hele tiden ... når han har langt hår er det ikke fedtet, men herre nutted :D xD Og hvad hvis han har! Han er alligevel godt nok xD!

    SvarSlet