Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 27. september 2011

Logolyst xD

Ville prøve at lave et logo med Bora Bora xD Det gik bare ikke så godt så blevet til sådan et clipart i stedet for xD :P
Lavede den også i farver inden :P xD

Også den originale xD :P



Var i skole i dag :)
I dansk blev vi læst højt for af Leif oO Vi hørte historien om en dinosauer som blev mobbet og til sidst fik kål under bøllen xD I matematik lavede vi mere parabel-noget og i engelsk gennemgik vi den tekst vi havde læst i fredags som jeg kun kunne huske meget kort fra :S Og i spansk læste vi spanske udtryk og en dialog og sagde vores telefonnumre xD :P
Jeg har godt nok været lidt blandet i dag statusmæssigt :S xD Det første jeg gør er at gå ned i spansk fordi jeg tror vi starter med det fag... nej :S Så får jeg endelig fundet ud af det og går op i klassen og er pissetræt der oppe imens vi hører historie >< xD I matematik er jeg fjern og kan ikke rigtig få det til at køre, i fritkvarterne er jeg rimelig, i engelsk er jeg total fjærn men samtidig lidt rapkæftet også i spansk er jeg mig selv igen xD :P

Brugte verdens mærkeligste undskyldning i engelsk :S xD Morten spurte på engelsk hvorfor jeg ikke sagde noget om den måtte jeg fortæller jeg ikke havde papirene med (hvorfor var nok lidt min egen skyld >< xD) og "I dont remember anything... seriously I have black out" hahahah xD :P Også var det ikke engang løgn :P

Troede seriøst at der var flere der spurte ind til hvorfor jeg ikke var der i går eller om hvordan jeg havde det >< men det var kun én elev også Sarah og Jens Ole der spurte :/ Så føler man sig lidt overset ikk? :S

Har ikke været på bygger i dag men skal i morgen til aftenklub xD Kan være jeg kan få lov til at tage en stille tur på Nokke boyen :P xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar