Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 24. september 2011

forvandling :O

Jeg prøvede at lege rigtig med tegneprogrammet "Paint tool sai" i dag :D Det gik faktisk ret godt og fik forvandlet min første Janus tegning om til en computeranimation :O (cirka xD :P)

Originale billede:P


Næste step: Tegningen i hånden :P xD


Sidste step xD Malet med paint tool sai :P xD

Der er sket noget ikke xD
Det er første gang jeg prøver at lægge farver på selv så derfor er den ikke 100% perfekt :P xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar