Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 22. september 2011

Fritkvarter blad xD

Okay ... kort indlæg xD

Nana kunne ikke genkende lille Nikolaj xD Nikolaj Støvring Hansen var med i et panel i bladet hvor de hjalp teenagere med deres problemer :P Sammen med Gustav Hintze som var ham jeg tegnede også en pige som har spillet med i Tempelriddernes Skat xD :P
Vi kunne hellere ikke huske hvad Gustavs rolle hed i Absalons hemmelighed :S (Stod han havde spillet med der og jeg kom i tanke om at jeg havde talt om at hovedrollen jo også hed Gustav rigtigt xD) Så til sidst blev jeg liiiidt for nysgerrig, løb ned, tog boksen frem, løb hen til trappen og råbte op "HUBERT!" hahahahaha xD
Nikolaj var jo også blevet to år ældre så han kunne jo måske godt have ændret sig lidt i udseendet xD :P



Nå men jeg fandt en Bora Bora sang :D! Jeg er ret sikker på at det er Janus der synger men jeg er ikke 100 xD :P Ellers kan i nyde at kigge på ham bare :P



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar