Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 12. september 2011

Hmm :/

Har fået sat mange af KYE videoerne på GnaverGalleri også :) Jeg troede nok at folk ville accepterer dem der når de gjorde på HG :) Men nej, den fulde version er blevet kaldt for voldsom og ikke god fordi der er så mange små børn derinde :S Er der ikke så mange små børn på HG eller? :S Nå men nu må jeg se hvad der sker... om jeg skal sætte aldersgrænse på like "Der kan godt opstå voldsomme scener så jeg anbefalder at i mindst er de 12-13 år før i ser den" eller om det bliver så slemt at jeg må slette den igen derfra :S

Har virkelig leget xD Har ledt meget af Julefrokosten igennem (uden at se den endnu xD) og har fundet de steder hvor Janus' figur, Allan, viser sig :P Han er godt nok ikke særlig meget med når man tænker på da han var hovedperson :S Og det at finde ham ALENE er også en stor bedrift... samt at kameraet er tæt på ham :S xDDD Men nu har jeg fundet lidt af ham :P Så nyd mig gå helt amok med Janus billeder xDDD Mor sagde jeg smilte helt vildt meget imens hele tiden :S Men det var godt nok også nogen af stederne hvor man virkelig ikke kunne lade vær XDDD (Plus Janus var der jo, han får mig til at smile xD <3)


Hahahah xD Der er vist 100% garanti for at de har det sjovt xD Kig bare på lille Janus' smiley face xDDD


Jeg vil ikke vide hvorfor ham til venstre har ble på :S xD


Janus har fundet legetøj xDDD


En mere afslappet Janus :)


Janus: "Jaiiii så blev det alligevel juuuul" xDDD


Janus: "Det er hende lige derover... hun er fanme grinern" xDD Ikke pege Janus :P

Nuhr Janus er ked af det D´:


Igen :´S Piv piv


Janus er faktisk ALENE :O!!!! FEDT NOK :D JANUS <333


Hvad har du fået øje på Janus xD?


Janus: "Sneeeee :D" xD

Ad for satan :S Stakkels Janus der skal sidde og se på det der :S xD Prøv også at se hans ubvæmte ansigt :S xD


Janus: "Jeg vil ikke se på det!" hahaahahahah xDDD


Tadaaaaah xDD :P


Janus: "Neeeeeej det går helt galt det der!"


 Alle er sindsyg disorienterede xDDD


Hahahahaha xD Janus kører RULLESTOL XDDDD


Alle untagen Janus er bare total forbavsede :O xD


Janus: "Hvad søren...!?" Prøv at se ham i den lyserøde og hans "sennep" xDDD


Janus får gang i gæsterne xDDD :P


Janus: "Nå... det gad han ikke, surt for ham" xDDD


Janus danser med julepigen xDDD


Hahahahahah xD GRIIIIIIIIIIIIIINEFLIP XDDDD


Nu overlader man lige danserriget til de "voksne" :P xD


Fuck et langt ansigt han kan få :O! Hahahahah Janus xDD


Totaaaaaaal stiv man :S xDDDD


Janus: "Orgh HVAD!" Totaaaaal store øjne han kan lave xDDD





Sådanner manner xDDD Det var min Janus tid :P
Nana kan ikke lide ham som 13-årig og synes han har for langt hår som 15-årig :S Seriøst hun er krævende... Janus kan da ikke gøre for at han ser ud som han gør :S xDD Men det gør heller ikke noget for lige meget hvor gammel han er vil jeg altid kunne finde tidspunkt hvor er han er nutted og tilmed lækker xD :P

PS. Han er stadig FUCKING lille i 2009 xD
Ham med de tusind grønne pile i ryggen... ja du har gættet (eller læst rigtigt) det er Janus xD Han ser ud som en 15/16 - årig bagfra her :O Men han er altså 18 :S Det kan man i hvert ikke se siger jeg bare xDDD Bætte dyr xDD :P (pæneste jeg kunne sige om hans højde xD)





MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar