Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 24. september 2011

Lyngby

har lige været i Lyngby i dag xD Nok mere som en pestilens end som en interesseret shopper oO xD Går jo ikke ligefrem hurtig for tiden :S xD Nå men fik en smoothie og et lækkert kyllingespyd til frokost derude :D Indenda havde jeg sat mig til at tegne Janus fordi tegning er der INGEN der skal holde mig fra xD! Eller... det gjorde de så ved at tage med udenbys men da jeg kom hjem forsatte jeg og den blev... faktisk ret god :D
Det er fra coveret på Drømmen xD Der hvor han hopper op i luften med måwhawk og kækt smil på ... ja nu skulle jeg altså prøve xD


Okay jeg kan ligeså godt starte kritikscenariet her: aaaalt for stort smiley face, for stort hoved, hvad fuck er det for nogen sko, mærkelig underkrop og lidt stor overkrop xD Men det var et sats fordi jeg jo samtidig havde ondt i hoved :P xD

Har fået det meget bedre nu men ved altså ikke om jeg får lavet matematikken til på tirsdag :S Jeg har det måske godt nu men for lang tid med noget ad gangen ... jeg tror jeg vil få hovedpine meget nemt så :S Og tro mig! Jeg har allerede fået hovedpine 5-6 gange i dag :S

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar