Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 1. oktober 2011

Skjooooorter :D

Fik en ridetur på Nokke i onsdags :D <3 Vi red ringridning :P Anny glemte dog at jeg kun ville trave så pludselig skulle jeg galopere på min dårlige volte (den hvor jeg har sværest ved at styre pisken :S) og det ... gjorde jeg selvfølgelig for man handler når ens ridelære siger noget til en men bag efter var jeg altså ikke helt i orden :S Men okay, fik ikke ondt eller noget xD :P

Torsdag så vi film i spansk :P Så i dansk lavede vi nogle dilemma øvelser med Leif hvor vi også havde haft nogen af dem med Nikolaj :S xD Engelsk kan jeg ikke lige huske hvad vi lavede oO xD Det gik ikke så godt i billedkunst :/ Jeg var bare overhovedet ikke kreativ >< Det havde jeg ikke været hele dagen :S lort! Var lidt træt og tvær og sur på mig selv og min mangel på kreativitet da jeg skulle stå og vente på farmor kom ... >:/ Og det hjalp heller ikke da det første man gør når man kommer hjem er at knalde skalden lige ind i sengen :S Men okay kreativiteten kom tilbage... da jeg skulle tegne Janus xD Janus hjalp mig igen xD
Dagens bedste tegning ;P xD 

Fredag havde vi fri fordi der var jo fest torsdag xD Men jeg var ikke med pga. hjernerystelsen og fordi vi var lidt nervøse for om jeg ville få hovedpine af høj musik :S Men i stedet kom jeg tidligt ned på byggeren :) Jeg hjalp med at fodre, lave mit arbejde tidligt også fik jeg lov til at ride sammen med Anny og Camilla :D Jeg red Pride :P Vi red først kort på ridebanen fordi Anny skulle vise mig hvordan jeg skulle reagere med Nokke drengen :) Men heldigvis kiggede jeg ikke kun efter dette for jeg opdagede også at hun havde glemt sin ridehjelm :O xD Bagefter kom vi ud på marken og red lidt skridt, trav og galop :) Ikke hurtigt overhovedet bare lidt mere lallet xD :P Camilla havde godt styr på Tyson derude selvom jeg en gang prøvede at spasse ud :O :D Bagefter igen fik jeg lov til at ride selv på ridebanen :) Det gik faktisk ret godt xD Jeg lavede bare næsten hele tiden øvelser :P Efter ridetimen steg jeg af og skridtede af med hende fra jorden :) Det spændte lidt i ryggen :/ Men det gik :) Kom hjem ved halv to tiden :P

Så i går var mig og Nana også i centret :P Nana skulle have byttet en dvd også kunne vi også lige kigge lidt i tøjbutikkerne :P Men inden vi tog afsted kom jeg pludselig til at tænke "Gad vide om det ville klæde mig med en skjorte" og da alle andre i huset var enige om at det ville være en god investering gik jeg efter skjorter xD :P Fandt tre styk :O For tilsammen 180 kroner :O Det var ikke meget :S! Og de var flotte alle tre :D Vil have en på på mandag :)

I dag tog jeg på bygger igen klokken 10 :) Men jeg var ikke ét minut på computeren inden fordi jeg rodede op i mine tegninger og på mit værelse fordi vi fik besøg i dag :S xD På byggeren viste det sig at jeg var for sent på den til at fodre oO Og klokken var ikke engang helt ti endnu :S Men okay så lavede jeg bare andet arbejde :P Vi striglede hestene efter og jeg skulle lave net på Nanok ... Det gik bare ikke så hurtigt og blev aaaaaalt for tætsiddende >< Red Nanok ud til aktiv børnedag :) Der fandt vi ud af  at ridebanen der var lavet var for lille ... altså da vi kom ind på den :S Det tog liiiiiige lidt lang tid før der blev låst op >< Også var Tyson helt oppe og køre over hestevognen derude og gryntede og bukkede vildt som en rigtig araber hingst :O!!! Men vi fik gjort ridebanen større (og også lige rykket lidt for at komme væk fra hestevognene xD :P) Mikke startede på Tysse og jeg havde lånt min ridehjelm og vest ud :) Det gik godt men da Mikke så var færdig måtte hun skridte liiiiidt længere før jeg kunne komme op for selvfølgelig red Louise (som havde lånt mine ting) til sidst >< xD Tyson var ikke ligefrem frisk men vi kom da over :) Så blev et af springene sat op til 60 og to gange refucerede vi :S Men tredje gang fik jeg styrede ham ud og vi kom over :D To faldt af Gneisti :S Efter alle havde sprunget, gav vi hestene pause og fandt selv noget vand at drikke :) Efter et kvarter, en hel time sadlede vi op igen og red hjem :) Der red jeg Pride xD Men der var mine øjne snart trætte af ikke at have briller på og jeg mærkede jeg snart skelede så det var ikke den store succes :/ Nu har jeg været hjemme i 25 minutter, fået kage, hilst på gæsterne og fundet ud af det er den 1. oktober :O! Man lære noget nyt hver dag hva' xD :P?

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar