Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 22. oktober 2011

Tysse

Nå ja ... jeg har ikke engang fortalt jeg jer om stævnet :O! Har haft aaalt for travlt med youtube brugeren :S Men det gik skide godt :D Tyson sprang over alt jeg satte ham foran selvom jeg synes at jeg måske gjorde det liiiidt svært for ham med for lidt fart på :S Vi slog alle sammen selv Mikkeline :O! 84 MILISEKUNDER MANN! :O Så gør det ikke noget at han smed mig af :D Bare han giver sådan en god oplevelse igen en anden gang også :P xD



I går var vi ude og cykle :P Kom forbi min skole og tog min skolevej hjem :P xD
Torsdag var jeg ude og kigge i Horze og i Zoocity :) Jeg fandt en hat :O!!! for 30 KRONER! Jeg købte den altså til den pris :P xD
Der var også de sødeste nino unger :D
Troede mine nøgle var væk men de viste sig bare at være i min armlomme >< hvor dum er man så xD
Spiste ude :P Fik god kylling men med aaaaalt for stærk pebbersause :S xD
Ellers ikke det store :P Skal nok prøve at se om jeg ikke kan skrive mere regelmæssigt igen xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar