Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 27. oktober 2011

Korte kort

Sorry mennesker at jeg ikke har skrevet :/ Ved ikke hvad der er sket >< Men har fået lavet en video mere til youtube siden sidst :P
Har haft Leif i dansk hele ugen oO I går så vi dokumentar om hvordan man taber sig xD
Der er kommet to nye drenge i klasse :O Den ene hedder Peter og ham synes jeg ikke er så spændende xD Den anden er polak men SINDSYG FLOT :O! HVOOOORFOR VERDEN!?
Har kun 5 minutter til klokken er 20 FUCK :S
Bliver ikke så langt indlæg i dag så xD
Red Nanok i går på marken i galop :) JiHAARH xD
Har lavet noget til et flag der bliver udstillet i november og sådan en underlig bogmestertaletingting xD
Skulle også havet taget billeder i dag men fik det dårligt efter billedkunst :/
Nå men vil slutte her :) Kan lige få et billede af Janus boi at kigge på :D

Og IKKE Lykke boi eller Lucas boi vel Nana? for de findes jo IKKE!



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar