Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 2. oktober 2011

Langtidskoncentration xD

Var i to centre i dag ... Waves og Fisketorvet :P
I Waves fik jeg købt tre film :D
En tysk stumfilm fra 1927 eller noget i den stil xD What ever den stod i min film bog :P xD
En filmatisering af Oliver Twist fra 1948, hvor ham der spiller Obi Wan Kenobi i Star Wars også spiller med :O Coooool :D
Og ... ja... en gyser xD Hvad havde i ventet :P xD

Jeg fik også købt nogle t-shirts til at have indenunder skjorterne og prøvede en maaaasse hatte xD Men ingen var gode nok >:/ xD

På fisketorvet spiste vi frokost på Sunset :) Nam nam :P xD
Der fik jeg købt en skjorte mere xD En herre sej multifarvet en :P xD
Der fik jeg også nye sko xD Men de er for varme endnu :p xD

Så da vi kom hjem besluttede jeg mig for at lave mit film kardotek heeeelt om så jeg fandt alt hvad der hed film i huset, lagde frem og gjorde klar til at begynde xD

4 ½ time senere... jeg sidder med mad men spiser ikke... Mangler kun nogle få ... SÅDAN! Lukker ned og nyder at jeg faktisk er færdig! :D Også spiser man xD!

Den stooooore bunke jeg skulle igennem :S xD

 Computeren var dog ikke så lang tid slukket ;) xD

Nå men imorgen: Jeg skal have matematik, engelsk, dansk, så på bygger, der skal jeg nok lave rosetter xD Også skal jeg hjem og pakke også hjem til min far xD Han skal se hvor langt jeg er nået i hans bog :P = herre langt xD :P

Hmmm... ikke så spændende måske :/
Men jeg skal have skjorte på i morgen xD!!!
Men hvilken en :/ Tænke tænke tænke...

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar