Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 4. oktober 2011

It "snot" funny

Min far sagde hele tiden jeg sagde det >< fat det! Det er: its NOT funny >:/ xD

Valgte den røde skjorte :D Har haft den på både i dag og i går xD :P
I går havde jeg en fin "peace" t-shirt indenunder og i dag var det bare en hvid langærmet :P

                                            

Skolen ... hm... i går lidt blandet, i dag meget god :)

I går startede det godt med engelsk og matematik :) Men så gik det galt i dansk fordi vi selvfølgelig skulle sige hvem der IKKE var med til festen og hvad sker der så... TO rækker hånden op, og Daniel havde atlså været syg :S Så den lille kommentar der kom med "det er hende den kedelige" Så har man bare slet ikke lyst til noget bagefter :´/
Den tog meget på mig den kommentar og det tog mig det meste af eftermiddagen at komme over den også mine negativitet over mig selv igen ><

I dag kom Lucas først fire minutter før vi fik fri oO Ingen tidfornemmelse mann xD! Men så i dansk skulle vi lave gruppe arbejde så Roni og Emily kom op til mig og Marta også arbejdede vi sammen :) Det gik vist meget godt xD :P Matematik gik nemt, engelsk var stille og roligt :) Vi lavede sådan en "kvartårs evaluering" af os selv og læste lidt af teksten op på engelsk :P I spansk lavede vi lidt blandet xD Fandt ud af at Mads har en kusinde der hedder Lykke HANSEN til efternavn oO xD Og at Mathilde og Nikoline viiiiirkelig kan tale detaljeret om basketball xD :P



På bygger i dag fik jeg hjulpet Camilla med at lave en skabelon af en hest til et krus :P
I går fik jeg lavet de sidste rossetter til stævnet :D
Har stævne i efterårsferien xD Onsdag :P

Ude ved Brune gik det godt nok :) Landte bare bag en af verdens langsommeste heste >< Men ingen problemer rigtig i galop og cirkelvolterne blev fine nok :)
Camilla faldt af :S Men hun slog sig ikke :)

Har smagt falafel i dag xD Smager okay men kan altså bedre lide kebab :P Er ikke helt så tørt xD :P

I morgen vil jeg have den tyrkise skjorte på xD :P
Der får vi afvide vores overemne til projektugen :P
Og ja... vi skal have projekt uge nu :S Fra torsdag til torsdag også skal vi fremlægge torsdag aften :S!
Men så har vi fri fredag xD Lidt luxus ;P

Lidt dramatisk effekt med det lange gudehår :P xD

Har nu 136 billeder i mit Janus album :) xD


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar