Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 14. oktober 2011

70 :O!

Sprang 70 på Tyson i går :O!!!! VILDT :D
Jeg har fået at vide så tit at jeg måtte prøve at springe 70 på ham men nu blev det altså virkelighed :D
Var lidt nervøs i starten fordi det er første gang på marken efter .... styrtet... :S
Men vi tog det stille og roligt :) Først trave ned og hjem ... ingen problemer :P
Så galop ned og hjem ... stadig intet :P
Så prøvede jeg at tage en lille bane bestående af to krydser og en bom :) Det var kun hen, og hjem travede jeg :P Det gik xD
Så blev springene sat op til to krydser og en okser på 50 :) Vi skridtede hen og tog springene tilbage :) Det gik også :D - Udover vi stødte på okseren :S xD
Nu var det store spørgsmål ... højere? Ja tak sagde jeg :P
Skridtede igen hen og tog dem hjem...
Først krydset, gik fint, koncentrede mig hurtigt om at læne mig tilbage og drive ... og han sprang :O Dejlig følelse af det kraftfulde springe :D
Mere nåede jeg ikke at nyde det før jeg satte mig tilbage igen og drev til ... desværre rev vi ned igen >< xD Men ´FUCK DET xD!

Noiser fik det på video :O!!! Skal SÅ MEGET have den video xD!

Han var også sød med Ida, Sara og Dicle :D  Især med Ida hvor han gav hende en god oplevelse ved at galopere villigt hen til springene og springe villigt :O :D

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar