Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 29. oktober 2011

Fucking energibombe :S xD


Har set heeeele live showet "Bullet in a bible" :D
Det er sindsyg godt :D Ville selv havde været der :( (hvis jeg altså dengang havde vist at jeg ville blive Green Day inficeret senere xDDD)
Den var fra 2005 og dengang havde Green Day eksisteret i 16 år :O! Det sagde Billie Joe :S xD

Gal de hoppede meget rundt :S xD
Den vildeste var dog trommeslageren :S xD
Ikke fordi han hoppede rundt og løb fra sted til sted som Mike (bassisten) og Billie Joe gjorde :P

Men fordi han havde de vildeste ansigst udtryk og da han skulle præsenteres fløj han fremad (eller løb kluntet med vilje xD) så det lignte han var ved at falde ud i publikum :O!!!
Også havde han i King of the Day en herre sej lyserød hat på xDD
Også hedder han Tré Cool xDDD Hahahaha Cool til efternavn :P

Der var også sådan nogle små "breaks" imellem sangene :P Der viste de klip inden optagelser og interviews med Billie Joe :P

Der var på et tidspunkt hvor Billie gik heeeelt amok og nærmest rapede kameraet :S Så nedern jeg ikke kunne få den dvd ind på akoyaen ellers ville jeg SÅ meget vise jer hvor slem var xDDD

Tré Cool med den seeeeje
 lyserøde hat xD
= trommeslager :P

Det virker faktisk det er Mike der er den mest normale i bandet oO Og Mike er så bassisten :P

Mike Dirnt = bassist :P

Billie Joe Armstrong = forsanger :) Meget "naturlig" på dette billede :P xD


MSA - King For A Day


Ingen kommentarer:

Send en kommentar