Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 5. oktober 2011

Projektopgave 1. dag

Så er det i dag det hele starter :S
Skal i skole klokken 9, også en halv time efter skal vi have vores første vejledning :)
Os = mig og Lucas xD
Vi er sammen for vi skulle være fra 2-4 personer xD Hvis vi kunne have en person ville Lucas hellere arbedejde alene sagde han xD :P
Nå men vores overemne er grænser :S Vi har en masse idéer til underemne men vi er ikke blevet helt sikre på hvilket et endnu ><
Jeg kom til at tænke på at vi måske har et lille problem med hvordan vi kommer frem og tilbage :S Lucas bor i Farum og tager bussen men vi har aftalt at arbejde hos mig og jeg er på cykel med kurv bagpå :S Måske ender det med vi må gå >< xD

Men håber det bliver sjovt nok :) Lucas har i hvert fald sagt han nok vil være engageret og det er jo godt xD :P Men jeg ved ikke om jeg vil være helt så engageret fordi jeg har jo altid (sammen med Agnes) været dem der lavede mest, og der holdte vi altså også pauser ind imellem :S xD

Kristine og Simone var helt ustyrlige i deres snak om MJ i går :S Det var næsten helt forfærdeligt :S xD Jeg lod dog vær med at tøsefnidre om Janus xD :P


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar