Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 28. oktober 2011

Sater's

Så havde jeg nok den mest detaljerede drøm jeg kan huske :O! Den indeholdt faktisk en hjemmelavet gyserfilm oO

Mig, Naja og Lis (<<< spørg mig ikke hvorfor hun var der xD) Var i biograffen og filmen blev præsenteret for os :) Den hed Sater's xD
Det startede lidt som en musical ved at hovedrollerne sang og dansede ved deres skabe ><
De blev inviteret ind i et hus der viste sig at være propfyldt med monster :S
F.eks. fik de fortalt at heksen (der var en heks :P) fik menneskerne til at blive til vægge og når det så var midnat gav hun lov til at de andre monstre må slikke på væggen :S (spørg mig ikke om hvorfor dette skulle være uhyggeligt xD)
Men som i alle andre gyserfilm begyndte antallet af indbyggere i huset at falde på grund af disse monster åd eller torturede dem...
Der var en mand i dedektiv tøj der blev spist, alt undtagen hovedet :S
Men til sidst var der tre tilbage... en mørk (faktisk ham der spiller Mosbye fra Zack and Cody oO) Og et par (altså mand og dame :P)
De kom vist alle sammen ud og filmen sluttede med at mandens bror som havde inviteret ham til huset sidder fanget imellem en væg og en flyvende stol sammen med sin kæreste i huset imens den anden bror (ham der kom ud) Forklarer at hans bror fik hvad han fortjente
Stolen går væk til sidst og de to mennesker skynder sig væk for nu kommer monstrerne :S
I rulleteksterne så vi denne dedektiv mands hoved med helt opspillede øjne, men pludselig fik det ben og begyndte at gå :O xD

Også vågnede jeg xD Det er derfor jeg er oppe så tidligt :P
Ville ikke falde i søvn på grund af to ting =
1. jeg kunne risikere at drømme om den igen ><
2. jeg ville gerne fortælle jer drømmen mest detaljeret som muligt :P

Det ville være sååååå skræmmende faktisk hvis der kom en film der hed Sater's :S Så tror jeg ikke at jeg ville se dem xDDD

Klokken er nu 06:30 og jeg tror, at jeg vil sætte mig ned nu og hører noget Green Day via tv'et :) (se dem live på dvd xDDD)



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar