Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 15. oktober 2011

Ny top 50/25

Har kigget mine gamle indlæg igennem og fandt en top 50 over sange fra marts xD Nu har jeg lyst til at prøve at lave en igen... denne gang kender jeg jo flere sange og sådan :P xD Så kan man også se min "forvandling" i musiksmagen på nææææsten et halvt år xD :P

1. Det må næsten være blevet Know Your Enemy - jeg kan hører den herre mange gange efter hinanden og stadig have lysten til bare at tromme med eller endda synge :S xD

2. Keep Holding On :D Den er simpelthen så sød... både i tekst og i musik :´)


3. Good Riddance (Time of your life) :D - Fuck jeg er blevet SÅ glad for den på herre kort tid :D


4. My Immortal :´D Måske lidt sørgelig men det er det der gør den så god :D


5. Darlin ... så fin :D


Det var top 5 xD :P

  1. Green Day - Know Your Enemy
  2. Avril Lavigne - Keep Holding On
  3. Green Day - Good Riddance
  4. Evanscence - My Immortal
  5. Avril Lavigne - Darlin
  6. Avril Lavigne - Things I'll never say
  7. Evanscence - Going Under
  8. Green Day - American Idiot
  9. Green Day - When I come around
  10. Avril Lavigne - I love you
  11. Westlife - I wanna grow old with you 
  12. Genesis - Invisible Touch 
  13. Maroon 5 - Moves Like Jagger
  14. Green Day - King of a Day
  15. Green Day - She
  16. Avril Lavigne - Is it enough
  17. Evanscence - Bring me to life
  18. James Blunt - Stay the night 
  19. Owl City - Vanilla Twillight
  20. Green Day - Hitchin' a Ride
  21. Green Day - The Grouch 
  22. Phil Collins - Look Into my Eyes
  23. Avril Lavigne - Runaway 
  24. Avril Lavigne - Stop Standing there
  25. Mika - Lollipop 
Gard det er egentligt svært :S Jeg tror det bliver til en top 25 i stedet for xD :P
Som man kan se er der kommet endnu mere Green Day og Avril xD :P Welcome to my life with a looooot of these to artists :P xD

Ej jeg kunne bare ikke lade vær med at putte King for a Day på listen xD - Den er så fjollet og lallet at den er god xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar