Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 13. oktober 2011

FUCK

Alt vil mig bare godt i dag :D! Har fået mine film deriblandt Insidious og Super 8 FUCK YEAH :D

 << Ja det er så et billede af Joel Courtney, hovedrollen i Super 8 xD :P Han er også lidt nutted xD :P

Var hjemme hos Lucas og øve :) Det gik... tja lidt mere besværligt end hvad jeg havde regnet med :S Lucas havde ikke fået printet ud og dermed tog det noget tid >< Nick (Lucas' papfar) var så sød at give frokost på den lokale kebabbiks :D Og første gang oplevede jeg at være den langsommeste til at spise kebab oO xD
Så hjalp vi ham også med at købe ind :P Vi kom ud med 10-11 NETTO POSER VARE :O!!! Og deribland 10 MÆLK!! For ... :S xD
Så kom vi hjem og øvede men midt i vores "generalprøve" opdagede vi at tiden var løbet fra os :S FUCK

Kom 5-10 minutter for sent men de var heldigvis ikke startet fremlæggelserne :D
Oplevede Mads (altså Lykke ikke lære Mads xD :P) som normal i dag :O Da han gik og var nervøs for sin fremlæggelse var han mild og drillede ikke nogen, men var bare den nervøse lille dreng :D Men så da han fik sin karakter og han ikke længere var i fokus røg den facade og han begyndte at genere ALLE igen :S xD

Lucas var også ret irriterende overfor Mathias og Max >< "Er du nervøs er du nervøs er du nervøs" JA DE ER LUCAS FAT DET! xD

Ej det gik godt for alle :D Laveste karakter var 4 :) Fie og Celine som jeg fik snakket med inden, var virkelig nervøse men de klarede sig godt igennem :D

Vi nåede ikke os før spisning så vi måtte spise pizza med fremlæggelsen liggende i baghovedet xD :P
Fandt også Casper :) Vi spiste med det hold han går på :P xD
Han havde fået 12 sammen med Zandra :O Godt gået :D Så også "Lasse fra min klasse" xD Han havde fået 10 :P
Så kom Susanne også :S Altså Højagerskolens viceinspektør alias Alexanders MOR xD Han blev helt vildt pinligt berørt :S Nurh ven :S xD

Da vi så havde spist og gik op igen kom nervøsiteten til mig :S Kunne ikke stå stille og måtte hele tiden gå rundt :S
Lucas startede showet og der var virkelig nogen steder hvor jeg virkelig havde lyst til at rette på ham >< xD Men det gik xD
Men så .... BANG lyden til vores første interview virkede ikke :S Så måtte vi have mennesker op på skift, låne Mortens højtalere og med Mathias indvirken virkede det til sidst :D Puha!
Under interviewet med Kim begyndte jeg at se folk sove i deres arme også tænkte jeg bare SHIT fordi det var mig der skulle forklare noget liiiige bagefter :S
Det gik dog nogenlunde smertefrit og det andet interview blev sat på xD :P Nu manglede vi kun at jeg skulle sige vores konklusion
Ja godmorgen... husk at lige ved og næsten er ikke altid godt nok! Jeg kludrede tooootalt i konklusionen og måtte kigge ned på mit manuskript for at kunne huske noget :S Det var seriøst godt at jeg havde taget det med op som livline selvom jeg kunne det næsten ind til benet i forvejen xD :P
Nå men så fik vi spørgsmål og derefter sendt ud for døren :)
Det første jeg sagde da vi kom udenfor var "GAL DET GIK DÅRLIGT!" for sådan havde jeg det.... jeg kunne ikke holde det inde længere :S
Trippede rundt igen og stessede vist også Lucas som til sidst måtte stå og slå hovedet op ad væggen for at dæmpe sin nervøsitet :S
Så kom vi ind, halvt smilende for ligesom at fortælle "jep vi er klar over at dette bliver vores død" men så ....

Nikolaj: "I får sku' jeres 12-tal"

Stilhed i nogen sekunder, både mig og Lucas gjorde store øjne, sagde intet og stod helt stille.... Der lød så et kæmpe latter i lokalet... Alle grinte af os, især Lucas' ansigtsudtryk xD Men seriøst jeg var målløs :O Jeg havde aldrig turde håbe... vildt!

Fik også gode kommentare af Alexander, Tanja og Abso samt Mads (altså denne gang læreMads) :D Alexander fortalte at det jeg havde troet var halvsovning af kedsomhed faktisk havde været fordi det var lidt langt men ikke fordi det var kedeligt, tvært imod... Alle tre/fire synes jeg havde en god måde at fremlægge på og synes det var ærgeligt at jeg fuckede up nogen steder (jaja I know xD :P) og at mine mange tusind eksempler faktisk var til nytte :O! Se Lucas de er brugbare xD :P Nå men Mads forbløffede mig endnu engang der blot gør hele hændelsen dobbelt så syrrealistisk

Mads: "Det mindede mig lidt om en forlæsning på et gymnasium"
Mig: "SERIØST"

FUCK det er altså store sager vi er ude i her :O xD

Max ville gerne have haft et billede af Lucas' fjæs og saggde han kunne få 50 kroner hvis han kunne frem provokere det igen så han kunne tage et billede men det kunne han selvfølgelig ikke xD :P Men her er min version af vores udtryk xD (så det jo ikke selv men hvordan jeg tror det så ud xD :P)




Og nå ja... så holder Lucas vist fest i morgen for at fejre topkarakteren xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar