Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 12. oktober 2011

Tidsfordriv

11 minutter tilbage :/ Tænkte at jeg liiiige kunne lave et indlæg mere xD

Har 7 GreenDay cd'er
Har 4 Avril Lavigne cd'er
Har 3 ud af 4 Janus film
= ret god fan hva xD :P

Ved ikke hvor mange GreenDay har lavet men har ikke American Idiot endnu :O! Fybbabbab >:/ xD
Har alt Avrils xD :P
Mangler kun Bora Bora af Janus' film xD :P Og den er jo ikke udkommet xD

Så i en avis at mange danske film ikke skaffer så mange tilskuer i biografen som de burde :O! Men det tror jeg ikke er tilfældet med Bora Bora ... For det er Janus for lækker til og pigerne i Danmark for seende til at kunne lade ske xD :P (de falder for ham og vil se den maybe :P xD Det var det der skete med mig på en måde jo ;P)


J
Ja
Jan
Janu
Janus
Janus D
Janus Di
Janus Dis
Janus Diss
Janus Dissi
Janus Dissin
Janus Dissing
Janus Dissing R
Janus Dissing Ra
Janus Dissing Rat
Janus Dissing Rath
Janus Dissing Rathk
Janus Dissing Rathke
<333333333333333 <3 xD

Billie Joe Armstrong
Billie Joe Armstron
Billie Joe Armstro
Billie Joe Armstr
Billie Joe Armst
Billie Joe Arms
Bille Joe Arm
Billie Joe Ar
Billie Joe A
Billie Joe
Billie Jo
Billie J
Billie
Billi
Bill
Bil
Bi
B

A
Av
Avr
Avri
Avril
Avril L
Avril La
Avril Lav
Avril Lavi
Avril Lavig
Avril Lavign
Avril Lavigne

:D

- Så nu er den ved at være der - see'ya xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar