Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 8. oktober 2011

Høj musssiiik :S

Hvor klog er man så når lige efter at have hørt musiken direkte ud i rummet fra Akoyaen tager hørertelefoner på UDEN at skrue ned.... aner det ikke men jeg fik virkelig et chok :S xD

Sorry humans at jeg ikke har skrevet så meget her i denne uge :/ Har jo haft projekt også har jeg haft lidt svært at finde tid til det.. for udover at jeg selvfølgelig har lavet på projektet både torsdag og fredag har jeg også fået vip på hg igen også har jeg fået lavet Lucky Mes andet afsnit og Jagten på lykkes speciel afsnit færdig ;P

Jagten på Lykke speciel afsnittet hvor Claire vågner lige efter hun har haft en underlig drøm :O xD

Nå men jeg er sammen med Lucas i denne projekt opgave :P Selvom jeg havde sagt til mig selv det nok ikke blev os to fordi jeg synes at det har været mig der har lavet det hele >< Men okay det går xD Vi har en del laaaange "diskutioner" hvor vi argumentere og beskriver såååå meget at vi glemmer at skrive det ned og glemmer det igen :S xD
Torsdag kom vi over i skolen klokken 9 xD Lucas var forsinket :S Så for at lave noget lavede jeg en word side hvor jeg skrev ned hvad vi havde talt om dagen før xD
Da Lucas kom fik vi vejledning hvor Nikolaj og Mads (som er der i stedet for Sara i denne uge :P) synes vores emner lød meget gode :)
Vi fik lov til at tage hjem og arbejde også fik jeg lige vist Lucas noget af Ballerup han ALDRIG havde set xD :P
Vi blev, efter en del tid, enige om at det var emnerne Ytringsfrihed og Psykiske grænser :P
Så lavede vi lige en problem formulering over de to og opdagede så at Psykiske grænser nok var den bedste :P xD
På et tidspunkt gik vi lidt i stå og besluttede os for at stoppe for i dag... inden da havde vi dog snakket produkt :) Vi blev enige om at interviews nok ville være godt :D Også kom vi ind på at det kunne være en film vi skulle "klippe" sammen xD
Klippe, klippe, klippe xD Jeg jokede lidt med ordspillet og Lucas forsvarede lidt at "det var jo ikke sådan han mente det" xD
"Ej jeg kan godt lide at klippe film sammen" sagde jeg så xD Også fik jeg ham fanme til at se KYE oO Spørg mig ikke hvordan men han svarede altså ja da jeg spurte om han ville se noget af det jeg havde lavet :O! Nu synes han at jeg er herre god til at klippe film sammen :S Håber så jeg kan leve op til det med vores interview film xD :P
Viste ham også billederne jeg havde taget fra de forskellige film og vi snakkede faktisk film lidt oO Han havde også set Hold om mig og En som Hodder :S Virkelig mærkeligt :S
Vi var inde i KYE mappen og Lucas kommenterede på at jeg har så mange billeder af William xD


= dette er William xD


Lucas: "Du kan vist godt lide ham der hva'"
Marina: "Ej så har du ikke set hvor mange billeder jeg har af Janus"
Lucas: "Hvem er Janus"

Han var selv udenom det xD!!! Gik ind i Janus mappen xD Han kendte ikke Drømmen men han kendte Der var engang en dreng som fik en lillesøster med vinger oO Hvorfor kender ALLE bare Janus boi derfra >< xD
Lucas fortalte også at han faktisk havde en barndomsven ved navn Janus :O Og hans små bødre var herre glade for at se ham så de råbte "ANUS ANUS" (kunne ikke sige J) xD Hahaahha xD! Stakkels Janus :S (altså Lucas' Janus xD :P)

Han så også hele huset ovenpå og mine tegninger :P
Han synes min tegning af Avril var vildt god :O Bedre end nogen af drenge tegningerne :S Og det er jo pænt gammel i forhold til S:


<< Han kunne vist også godt lide den her xD :P

Nå men så blev klokken cirka 15:15 - 15:30 og Lucas tog hjem xD Mor kørte ham lige ned til stationen fordi hun alligevel skulle handle og Nana var lidt i drillehumør med om jeg kunne lide lide Lucas oO xD








Fredag arbejdede vi over i skolen bare :P Lucas fandt en computer og jeg havde jo taget Akoyaen med :P xD
Vi fik igen vejledning og fik gjort vores problemformulering god også fik vi lavet en liste over måder vi skulle finde information på også fik vi startet med at søge lidt :P Men så 11:35 gik den ged også sad Lucas bare og søgte på Google med hans navn og jeg... jeg så med oO xD
Også skete det :S Fuck hvor var jeg dum lige der!
Jeg sad og kiggede med, men når Lucas så sommetider kiggede på mig og talte med mig (fordi det gør projektpartnere jo xD :P) Så sammenlignede jeg hans øjne med Janus' :S
Og fuck hvor er det spooky men sommetider så jeg det samme twist med at knibe det øjne lidt sammen så det er smallere end det andet som Janus har i Lucas :S Også virkede hans øjne sommetider også mere a la Janus end hvad godt er :S Okay der er grønt i dem men de er jo stadig lidt blå .... men det er jo ikke godt :S Hvordan i al verden  skal jeg kunne arbejde seriøst med ham hvis han minder mig om boien hele tiden :S En eller anden stop mig før jeg ser Janus foran mig i stedet for min klassekamerat :S xD


"WTF sagde du lige at ham der har mine øjne!?" Ja desværre :S xD

I dag har jeg fået kigget de biblioteksbøger igennem jeg lånte i går til vores projekt xD :P Jeg har også fået skrevet nogle steder ned som måske ville være gode at læse :P xD
Så har jeg ENDELIG fået taget mig sammen til at skrive de spørgsmål mig og Lucas havde besluttet skulle være vores "lektie" xD :P

Nå men det var nok om projekt opgaven for nu :P
I går sprang jeg lidt på Tyson :D Det gik ret godt og selvom vi ved første spring vist rørte bommen så fløj vi over alt andet :O :D
Han var også lidt mere tændt fordi han lige før havde sprunget 70 med Mikke :P Og det også vildt godt :D
Derefter røg hun så over på Pride hvor det gik knap så godt >< Thats life is... sometimes :P xD

Nå det var det lige nu xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar