Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 17. oktober 2011

Dåååååne

Jeg tror jeg har fundet et godt brugernavn til youtube :D (Hvis det altså ikke er optaget xD :P) OG et god titel til min Channel :P xD

Brugernavn = MySimpleAngel
Channel = Good Riddance

Lyder det godt :P?

Red lidt på byggeren i dag :) På Gneisti xD
Han måtte ikke lave så meget så det blev bare skridt :)
Også lidt trav fordi Anny skulle se om han så hostede xD :P
Det gjorde han ikke... og det er godt :D! xD
Så fik jeg også lidt paaaandekager xD :P
Min første blev overbrændt :S
Min anden blev næsten for lys ><
Jeg er til det hvad =) xD

Der er ikke så meget andet at sige til den dag :P ... kort og enkel xD
Vågnede jo først her 9:30 så har ikke lavet så meget andet end at tage på bygger, også være hjemme fra 2'tiden xD :P

Fik også videoerne af mig og Tyson fra i fredags :O Den er på vej ud til HG nu :D!!!


Et fotografisk bevis på at jeg har sprunget 70 på Tyson xD Kommer fra videoklip :P


Kom til at dåne da jeg skulle have balsam kur :S Hørte Good Riddance ... sad og nærmest ubevist svingede med hovedet til rymten, men det måtte jeg åbentbart ikke >< xD  Men synge med... DET MÅTTE JEG GERNE :O :D xD!!!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar