Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 9. oktober 2011

Lesbiske kranier xD

Nå nu havde jeg lige skrevet et heeeelt vildt godt langt indlæg også siger blogspot "Desværre men vi er sååååå dumme at vi ikke ville godkendte dit indlæg for vi mener der er en eller anden fejl ahie! så nu må du bare starte forfra" Ja tak ><

Nå men så tror jeg at jeg vil ta' tingene en ad gangen så xD Så kommer der også flere indlæg :P xD

Vi var inde og se Ronald barbaren i dag xD Egentlig ret grinern xD :P Men inden jeg fortæller lidt om den kan i lige få noget baghistorie :P xD

Denne trailer var grunden til vi gik ind og så den i første omgang :O xD


Vi så den da vi ventede på at kunne komme ind og se Harry Potter for nogle måneder siden xD Vi var alle tre helt færdige af grin på grund af de kranier xD Især til sidst hvor de sidder fast i deres tungeringe :P xD Så det blev til en "den skal vi da se" film som så blev til at vi så den i dag xD = cirka 10 dage efter den er kommet i biograferne :O xD

Nå men så lidt om den .... det passer meget godt hvad de siger i traileren for den er virkelig pervers på sin heeeelt egen måde :S xD ALLE mændende (næsten) har G-streng på og nogen af kvinderne har aaalt for store bryster og mændene for store muskler og for lidt hjerne >< xD Men der var også en scene jeg VIRKELIG kunne flejne over xD

Ronald (hovedperson) tog noget usynlighedscreme på fordi han skulle ind og stjæle noget hvor han ikke måtte blive opdaget xD Men han løber tør da han kun mangler sin pung :O (og vi ved alle sammen hvad pung er ikke sant ;) xD) så man ser bare de der kugler svæve i luften rundt og på et tidspunkt opdager de ham og skyder pile på "dyret" og man ser bare i skyggen at han ømmer sig HAHAHAH xD FUUUUCK xD

Da jeg søgte på Ronald barbaren fandt jeg faktisk to trailere oO Så her får i lige den anden :P xD


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar