Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 11. oktober 2011

Live Green

Hahahah xD Jeg har fået nyt GreenDay :D Det er fra biblioteket xD :P En af dem er live xD Live Green :P ... også er det i England :O hehe :P


Har ikke hørt så meget indtil videre men kan allerede lide den der hedder Good Riddance :D Den er så dejlig rolig, akkustisk guitar osv. :) <3 Det er så ærgeligt jeg har valgt en musik til DissingRathke videoen :/ xD

Fik sat Viva te Janus på hg xD Der er ikke så mange der har set den men de to der har kommenteret synes begge to jeg skal vise den til boien :O Ja men lad os se om det bliver til noget xDDD :P

I går fik vi interviewet Kim :D Michaela var syg :/ Vi må se om hun er der i dag ellers må vi bare bruge Kim xD :P Den er allerede også oppe på 5, næsten 6 minutter xD :P

Fik også taget nogle billeder på vejen hjem :) Kunne alligevel ikke nå bussen xD



Mødte også Simone og fulgtes i bussen indtil hun skulle af før mig :P

Var også til kosmetilog :S Var ikke så slemt som jeg husker men det var ubehageligt at fjernet hudormene i øret, på kinden og på hagen :S

Brune var sød i går :D Vi red kvadrille hvor jeg red makker med Camila :) Det gik vist meget godt :D Vi fik også galopperet kvadrille xD Brune var bare sød til det hele :P Selvom han var lidt sværere at holde i gang på den ene volte >< xD Monique smed en af igen oO Men hun blev bare skidesur på dyret og satte sig op igen xD :P

Vi gav også Brune mad :) Jeg gik og talte højlydt med ham da vi gik på fold :P

Der står stadig kun LYKKE Janus på vores opslagstavle xD Nana har ikke sat sit og imellem endnu :P Det er bare godt xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar