Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 9. oktober 2011

Viva te Janus :D

Efter et liiiidt kedeligt indlæg om vores projekt arbejde vil jeg fortælle lidt om to nye video idéer jeg har i hovedet xD :P

Den første = endnu en KYE xD :P Ej det var fordi at i en af biblioteks bøgerne fandt jeg en teori om hvordan mobning hænger sammen med angsten for at blive udstødt :O Virker virkelig godt til en KYE video også selvom den nok ikke bliver så lang :D Der skal drømmen også lidt på banen igen så vi ikke kun får de samme scener fra min bedste fjende og hævnen igen :P xD


Billedet som nok også bliver en del af filmens logo = Janus der har revet øret halvt af :S Nuhr boi

Den anden er... faktisk endnu en Janus video :S Seriøst jeg er ikke engang færdig med DissingRathke men så skal jeg selvfølgelig lige finde Avrils første CD og hører en af sange derfra, virkelig happy, som jeg synes skal bindes sammen med Janus i en video :O :S xD Så derfor... der kommer måske endda TO Janus videoer oO xD Den anden tror jeg at jeg vil kalde "Viva te Janus" hvilket også er overskriften på dette indlæg oO xDDDD Det betyder cirka elsker min Janus eller lev  min Janus eller måske endda lev livet min Janus xDDD :P Og derfor passer det godt til den happy sang XD :P


Nå den idé kan du godt lide hva' Janus xD? :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar